Zelf richt ik me met name op historisch borduurwerk in brickstitch. Het geometrische werkt erg leuk.
Heb ook vaak zat dat ik er halverwege spijt van krijg wbt patroon of kleurkeuze, maar ach, dan parkeer je het voor een paar maanden.
Er ligt ergens nog wel een projectje van het tapijt van Bayeux in kloostersteek, maar daarvoor moet ik me nog even over de weerzin van kloostersteek heen zetten

Ondertussen ben ik ook lekker modern aan het huistuinenkeuken kruisjessteken. Projectjes die 'k me hier en daar bedenk, gewoon omdat ze leuk zijn en prima met Netflix op de achtergrond kunnen.
Schattig koolmeesje, lag voor €0.25 bij onze vage Blokker hier in het dorp

Hertjespatroontje dat ik erg leuk vind, met restjes draad op restjes Aida. Gebruik ze als boekenleggers, ik lees veel, dus veel hertjes nodig

Het laatste middeleeuwse kussen in brickstitch. Vind aan het patroon en kleurcombinatie echt geen moer aan, dus de 40cm x 40cm heb ik maar ingekort. Nog even op mijn tanden bijten, dan is ie af

Vandaag begonnen, 2 ara's op een bladeren achtergrond. Bol.com vertelde me dat ik iets meer moest bestellen om gratis verzending te krijgen, dus dan ga je eens rondkijken. Beetje beroepsdeformatie ook, aangezien ik regelmatig met ara's werk