[wip][tek] Meerdere tekenprojecten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amado
Berichten: 1329
Geregistreerd: 22-01-15

Re: [wip][tek] Meerdere tekenprojecten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 21:48

@d4rkhorse
Ja ik moest ook in het Engels alles uitleggen, zelf heb ik het geluk dat ik daar bijna beter in ben dan in het Nederlands doordat ik maanden lang op stage altijd engels moet praten en schrijven. Maar kan me voorstellen dat het inderdaad enorm vervelend is.

Het kost inderdaad veel geld en aan Apple ligt het niet. Ik heb namelijk een Windows en een mac, op beiden werkt het niet. Vind het zo jammer, als vormgever moet ik er wel gebruik van maken en heb de afgelopen 7 jaar nooit zulke problemen gehad op wat vastlopen na


@all
Thanks voor het medeleven :(:
Ik laat jullie vandaag/morgen weten wat ik er nog mee kan.. Ik ga even mijn laatste hersencel aan het werk zetten om een oplossing te bedenken

Amado
Berichten: 1329
Geregistreerd: 22-01-15

Re: [wip][tek] Meerdere tekenprojecten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 22:10

Okey, ik heb hem een soort van gefixt. Ik kan helaas niet alle lagen terug halen en moet het doen met de jpg's die ik heb opgeslagen als wipjes voor op Bokt. Maaaar, het is beter dan helemaal opniew..!
https://youtu.be/1qqs7aiEWNQ

Als iemand ooit hetzelfde krijgt; dit is hoe ik het heb opgelost.

gerlindie

Berichten: 4645
Geregistreerd: 10-08-10

Re: [wip][tek] Meerdere tekenprojecten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 00:47

Oooh, wat zal jij geschrokken zijn!
Ik hoop dat je er verder niet teveel last van ondervindt

d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

Re: [wip][tek] Meerdere tekenprojecten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:33

klopt heb nu ook een mac die ik mag lenen en daar crasht die ook... ik kan totaal geen engels dus ik moet alles via google translate doen... Ik heb er nu al maanden last van helaas en moet ook een eindproef maken in de adobe programmas maar ze crashen altijd en er is geen alternatief voor indesign... en die heb ik juist het meeste nodig :(

Adobe weet goed genoeg dat er geen tot weinig alternatieven zijn dan hun programmas en dat is heel jammer :(

Jis_

Berichten: 11640
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:39

Wat fijn dat je in ieder geval iets terug hebt kunnen krijgen.

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [wip][tek] Meerdere tekenprojecten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:15

Oh dit meen je niet zeg! Lijkt wel dezelfde bug als dat Gimp heeft. Die heeft mijn uren projecten ook laten crashen (gelukkig nog niet met PS ervaren). Hoe jij het opgelost hebt, is inderdaad de manier waarop ik dan verder ben gegaan. Maar dat is allerminst fijn om alles weer van elkaar los te koppelen.

Hopelijk ben je niet al je motivatie hierdoor kwijt en kun je weer met een frisse kijk verder gaan. :D