Voor de verjaardag van mijn vriend ben ik kunstwerkjes van zwaluwen aan het verzamelen. Ik wil zoveel mogelijk werkjes van 15x15 cm verzamelen om in 1 grote lijst aan hem te kunnen geven. Hij is een grote vogelliefhebber en we hebben al behoorlijk wat 'vogelkunst' aan de muur hangen. Helaas nog niet van zijn grote favoriet: de zwaluw. (Boerenzwaluw, gierzwaluw, huiszwaluw, allemaal even geweldig).
Het idee was top, de uitvoering iets minder..

Nu heb ik een paar weken geleden in het centrale aanvraagtopic een aanvraag uitgezet of er mensen zijn die iets voor dit project willen maken. Tekenen, schetsen, schilderen, aquarellen, alles is welkom! Helaas heb ik pas enkele reacties hierop gehad en een gewoon aanvraagtopic is niet toegestaan volgens mij.

Daarom maak ik mijn vraag iets algemener: zijn er websites/facebookpagina's/forums buiten Bokt.nl waar je dit soort aanvragen kunt doen? Het is natuurlijk de bedoeling dat het geheim blijft voor mijn vriend dus ik kan 'm niet random op mijn eigen facebook gooien. Alle mensen die ik ken en iets met kunst doen heb ik al persoonlijk gevraagd. Daarnaast zal ik zelf iets maken met pastelpotlood.
Maar het idee is natuurlijk dat ik een echt grote lijst kan vullen, dus ik zou zo'n 30 werkjes nodig hebben...

Oja, ik ben natuurlijk bereid verzendkosten en materiaalkosten te vergoeden.
Kom maar op met tips hoe ik aan kunstenaars/hobbyisten kan komen!