Ik ben nogal slecht in titels en aangezien ik hier meerdere plaats 
Ik ga eens een topic openen, misschien zijn er hier mensen die mij een beetje kunnen helpen.
Ik heb weleens vaker getekend. Maar elke keer geef ik de moed op en dan stop ik weer een half jaar
Totdat ik weer eens begin en dan is het daarna weer meteen klaar. Totdat ik dacht: en nu is het gewoon klaar met al die vergelijkingen, ik doe mijn best en als ik beter wil worden moet je oefenen. Dus vol goede moed begonnen, het aanvraag paardentopic opgezocht en 2 getekend. Ik doe zomaar wat, teken wel een rastertje en ben met een uurtje klaar. Ik zie mensen die op dit forum plaatsen tekeningen staan waar uren, lees dagen over gedaan wordt. En kijk het resultaat. Dát wil ik ook
Wie o wie heeft verbetertips/feedback voor mijn tekeningen? Hoe worden ze beter? Oefenen oefenen oefenen, maar misschien hebben jullie nog wat specifieke tips. Manen en oog is een ramp. Heb al geprobeerd ogen op papier te tekenen maar het lukt gewoon niet. Ben benieuwd!
Hier komen ze dan.
En misschien wel leuk om wel eentje van vorige jaren te laten zien. Al redelijk lang geleden denk ik.

En van nu.

En van Bokker Kabayo.

Brand los!