bobje26 schreef:Ik heb zowel een polariod als wegwerp camera's. Maken beide echt leuke foto's.
Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan uploaden.
Leuk, ik ben benieuwd! Zal zelf ook eens wat foto's van mijn vorige vakantie plaatsen. Zondag gaan we weer weg, dus dan zal ik ook wel weer lekker fotograferen
8nnemiek schreef:Ik heb ooit een iZone camera gehad. Die maakte mini polaroid foto's/stickers. Helaas werden de rolletjes uiteindelijk niet meer gemaakt. De kwaliteit was vreselijk, maar ik heb er erg veel lol mee gehad

Hahahaha, ja de kwaliteit is niets vergeleken met mijn mobiel
Maar vind het gewoon zo leuk retro! Ik vind fotoboeken ook onwijs leuk, echt geweldig om dat na een paar jaar nog eens terug te krijgen. Maar vind de fotoboeken van mijn ouders van vroeger toch 100x leuker dan die mooie boeken van Albelli
. Nu kan ik zelf iets leuks maken met mijn polaroids (als ik er over een tijdje genoeg gemaakt heb
).
Granoek schreef:Zus heeft zo'n nieuwe instax volgens mij, waar je eerst de foto's kunt zien en dan kunt kiezen of je ze afdrukt of niet.
In het begin veel gebruikt maar die navullingen zijn zo duur dat ze er euh... zuinig op is

Digitale foto's zijn een stuk goedkoper ja
Maar moet zeggen dat ik het op zich nog wel mee vind vallen hoe duur het is. Zo vaak gebruik ik hem niet.