[VRAAG] Welke kist/koffer gebruiken voor camera accessoires?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

[VRAAG] Welke kist/koffer gebruiken voor camera accessoires?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 20:34

Ik ben op zoek naar een handige kist of koffer voor mijn camera spul, en aangezien er op bokt erg veel fotografen zitten denk ik dat jullie vast wat goede ideeën hebben!

Tot nu toe heb ik altijd met wat stoffen/canvas cameratassen gewerkt, maar ik vind ze toch niet heel fijn, niet veilig genoeg, niet ruim genoeg, en ik zoek vooral iets met veel kleine opbergruimtes voor accu's, videolamp, drone, 2e camera, microfoons, flitser, laders, kaartjes, gorillapod enz.

Wat is écht fijn in gebruik? Gebruiken jullie het liefst een koffer met wieltjes, of een gewone draagkoffer?

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 00:13

Pelicase is het veiligste denk ik. Die gebruik ik om alles in op te bergen, maar aangezien ik niet altijd alles tegelijk nodig heb, ontkom ik er niet aan om ook nog draagtassen of rugzak te gebruiken. Het wordt nogal een gewicht om het anders allemaal mee te zeulen, ook al zitten er wieltjes onder.

photophoebe

Re: [VRAAG] Welke kist/koffer gebruiken voor camera accessoires?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 00:40

Ik heb zelf een nanuk case. Dat is een goedkopere variant dan de pelicases voor de flightcases, maar werkt perfect en de kwaliteit is ook super. Ik hoor ook goede verhalen over hprc. Pelicase is natuurlijk super. Zeker met de inhoud die je erbij kan kopen. En aangezien ik veel reis met het OV om overal te komen (nog geen rijbewijs en minderjarig) en dan een koffer met wieltjes gewoon mega fijn is. Ik denk dat je je vooral moet afvragen wat je zelf prettig vindt qua wieltjes of geen wieltjes. Ik merk zelf dat mijn rug er in iedergeval blij mee is!! Als ik op reis ga neem ik een Lowepro AW400 tas mee die ik vol prop. Succes met het zoeken naar de ideale koffer voor jou!