Voor mij is dit wel een leuk jaar overzicht. Dit is het eerste jaar dat ik ook echt bezig ben gegaan met fotografie. Ik deed al wel fotomeetings vorig jaar maar dit jaar ook met de studie begonnen.
Januari
In januari begon ik met de basisopleiding op de fotovakschool.
1.

Helaas kreeg ik last van mijn knie waaraan ik geopereerd moest worden. Dit zou een simpele ingreep zijn en ik zou met 2 weken weer alles kunnen. Helaas liep dit anders uit. Ik heb totaal 3 maand met krukken gelopen. Mijn foto's zijn dus ook gemaakt op krukken.
Februari gingen we gewoon lekker door met school
2.

Voor school leuke dingen mogen doen zoals lightpainten en ook met rook spelen. Hier kwamen dan ook vet gave foto's uit
3.

4.

In maart kwam het eerte veulen al. Jester een hengstveulen van Jorlando
5.

In april kwam het veulen van Qimm Miriva
6.

Ook sloot ik in april met succes de basiscursus af bij de fotovakschool en heb ik mijn certificaat in ontvangst mogen nemen. Ik had de smaak te pakken dus heb mij opgegeven voor de vakopleiding die in september zou starten.
In mei ben ik voor de tweede keer bij Jordi geweest voor een fotoshoot.
7.

Ook wou ik graag mijn eigen paard nog een keer mooi op de foto zetten. Zalien in geladen en naar het bos gereden met hulp van koekeroekus
8.

In juni heb ik lekker staan fotograferen. Ik ben bij een fotomeeting in ommen geweest met jurken en paarden ontzettend gave modellen mogen fotograferen.
9.

In juli ging ik samen met mijn man een geregistreerd partnerschap aan. Helaas kon mijn fotograaf op het laaste moment niet meer dus mijn camera mee genomen ingesteld en de getuigen op de knop laten drukken. En koekeroekus was zo lief om ook mee te gaan voor foto´s. Gelukkig zijn er toch nog mooie foto´s uitgekomen.
10.

Ook nog weer langs geweest bij een vriendin van mij om de volgende veulens op de foto te zetten.
11. Knappe Nexo

12. Mc Misson Geykes

In september weer begonnen met school de fotovakopleiding. Hier leer ik weer ontzettend veel.
Ik moet onder ander een reportage maken. Ik heb gekozen dit van de hoefsmid te doen.
13.

Ook was de opdracht een foto te maken van bewegend iets. We hadden de hond mee genomen. En terwijl ik bezig was met mijn man om de foto te maken stond hij er zo mooi bij dat ik het niet kon laten een foto te maken
14.

In oktober nog weer een shoot gedaan van een super leuk koppel met hun hond.
Toen kwam november er al weer aan. Nog een keer na bussloo geweest met de hondjes.
15.

In december heb ik een nieuwe camera gekocht. We gaan dus het nieuwe jaar in met een nieuwe camera om nog mooiere foto´s te maken.
Ik hoop dat jullie het een leuk overzicht vinden. Laat een reactie achter
En ik wil jullie een leuk gezond 2019 wensen
Mijn facebook https://www.facebook.com/Marjoleinsmitfotografie/