[SCH] Een jaar olieverf!

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pleun02

[SCH] Een jaar olieverf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-18 11:43

Hoi iedereen,

Omdat ik dit jaar begonnen ben met schilderen leek het me leuk om een overzicht te maken van mijn vooruitgang in een jaar!

Even wat meer informatie over mij: Ik ben Pleun, 15 jaar en heb voor dit jaar nog nooit iets met schilderen gedaan en heb vooral getekend.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en wens jullie allemaal een gelukkige jaarwisseling!

Een van mijn eerste schilderijen, was een cadeautje voor een vriendin en ben er niet heel teleurgesteld mee voor een eerste poging. Er was zeker wel ruimte voor verbetering :')

Afbeelding

Daarna deze gemaakt, zeker met de kleur van de haflinger was ik niet helemaal tevreden.

Afbeelding

Hierna ben ik wat meer de uitdaging aangegaan en heb deze twee beauties geschilderd!

Afbeelding

Tussendoor nog eens iets anders geprobeerd, deze staat nu op mijn kamer!

Afbeelding

Hierna heb ik wat meer geƫxperimenteerd met achtergronden en ik ben eigenlijk altijd bij deze stijl gebleven:

Afbeelding

We zijn ondertussen alweer halverwege het jaar, dit is mijn eigen paard en deze hangt nu ook verkleind op de staldeur!

Afbeelding

Tussendoor nog een beetje geƫxperimenteerd met achtergronden:

Afbeelding

Daarna ben ik een enorme uitdaging aangegaan waar ik wel een paar maanden mee bezig ben geweest
maar het resultaat mag er zijn toch?
De foto's zijn van bamii hier op bokt en de fotograaf B Maarsingh Fotografie / mariett hier op bokt

Afbeelding

Volgend jaar wil ik me wat meer gaan focussen op mensen, landschappen en andere dieren voor een nieuwe uitdaging, maar het schilderen gaat er zeker in blijven :j

Alvast bedankt als je dit allemaal gelezen hebt,
*\o/*

Groetjes!
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 28-12-18 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel gezet

Ejelaleen v. King Kolibrie x Voltaire
Schilderijen in opdracht!

Jis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 10:09

Ik vind dat landschap/zee schilderij echt te gek! <3 Leuk dat je daar meer mee gaat doen en heel benieuwd.

En die ogen van de paarden zijn prachtig.
Witte paard met die bijzonder achtergrond springt er bij de paarden voor mij uit. En bij de laatste vind ik dat je het steen heel echt heb gemaakt. Heel mooi!

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

Pleun02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-18 10:21

Jis_ schreef:
Ik vind dat landschap/zee schilderij echt te gek! <3 Leuk dat je daar meer mee gaat doen en heel benieuwd.

En die ogen van de paarden zijn prachtig.
Witte paard met die bijzonder achtergrond springt er bij de paarden voor mij uit. En bij de laatste vind ik dat je het steen heel echt heb gemaakt. Heel mooi!

Bedankt!!

Ejelaleen v. King Kolibrie x Voltaire
Schilderijen in opdracht!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie