Laat dit nou bijna letterlijk bij mij om de hoek zijn (zit alleen 450 meter park tussen)! Welke zijn van jou? Misschien binnenkort maar even kijkje nemen!
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij! &if=1
Tsja, een medebokker die zo dichtbij exposeert, dat vraagt er gewoon om een kijkje te nemen.
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij! &if=1
Wat tof! Gefeliciteerd. Ik kom zeker een keer kijken Mijn voormalig atelier-genoot exposeert samen met jou; Arne Heldoorn
"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..." Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst