Wolliewat wil weer eens van zich laten horen.....

Ik wilde eens een mensfiguurtje maken. Eentje dat echt op een mensje leek. Het begon gewoon als een probeersel, maar toen ik haar af had vond ik haar zo leuk dat ik haar hield. Alleen wilde ik graag een groot zwart paard bij haar. Het lukte alsmaar niet daar tijd voor te vinden en dus lag ze een hele tijd eenzaam in een kast. Tot ik op een gegeven moment iets zocht en een pony tegenkwam die nooit verstuurd werd omdat hij veel te groot was uitgevallen. En die paste precies bij het kleine meisje.... hij werd groot en zwart met veel manen en een lange staart. Precies zoals ik hem wilde!

Ik had een bestelling voor een lief Jack Russeltje. Maar toen overleed het oude teckeltje van de moeder van de bestelster. En maakte ik in plaats van een Jackie een heel oud teckeltje....

Ineens waren er bestellingen voor kleine papegaaien... twee tegelijk. Ze horen bij elkaar. Het was heel erg leuk om ze te maken omdat ze van die prachtige kleuren hebben...

En een pinguin! Ook al zo bijzonder om te maken!

Tot slot nog een cockapoodle. Hij was moeilijker dan ik dacht omdat ik de kleur van de vacht moest mengen. En als je die wol lang gebruikt is de kleur anders dan als je hem vastprikt. Deze hond heeft drie lagen vacht omdat de kleur telkens net niet goed was. Maar uiteindelijk is het toch gelukt!

Dank voor het kijken!