Terwijl ik bezig ben met mijn foto's in Lightroom, loopt het programma vast.
Wachten, wachten... Het programma maar afgesloten en opnieuw opgestart en... Hij start gewoon niet door.
Hij blijft hangen, geeft aan dat het programma niet reageert..
Zo nu en dan bij het nogmaals proberen krijg ik de melding: er is een fout in de catalogus.
Ik kan dan een nieuwe catalogus aanmaken en dit heb ik ook geprobeerd. Hij laad dan iets verder door maar zodra ik ergens op klik krijg ik weer: Reageert niet.

Ik heb de laptop al meerdere malen opnieuw opgestart. Van opnieuw opstarten tot uitschakelen, even een half uur uit laten en weer opnieuw aanzetten.. Niets werkt...
Ik word er erg boos en gefrustreerd van dat ik lekker aan het werk ben en hij er gewoon ineens mee ophoud...
Alles wat mogelijk was op mijn laptop en wat er op deze pagina staat heb ik geprobeerd..
https://forums.adobe.com/thread/2042964
Nu is mijn technische engels niet zo heel goed, en veel pagina's zijn volledig in het engels...
Misschien, heel misschien, kan iemand mij hier helpen. Ik ben je ontzettend dankbaar als je me kan helpen mijn Lightroom weer aan de praat te krijgen!
*ik ga tussendoor op zoek naar de cd met het programma erop en mijn activatie code, zodat ik uiteindelijk het programma nog kan verwijderen en er opnieuw kan opzetten, als laatste poging*