Dat betekend, elke dag een tekening in inkt maken. Eerdere jaren heb ik nooit echt meegedaan omdat ik het te druk had met school. Ik studeer illustratie aan de kunstacademie, dus in m’n vrije uurtjes had ik wel wat beters te doen dan tekenen

Door omstandigheden ben ik in april eventjes een paar maanden gestopt met school, maar ook het plezier in tekenen nogal verloren... ik moet nu alleen wel gaan afstuderen, dus ik besloot met Inktober mee te gaan doen om zo te proberen het plezier in tekenen weer terug te krijgen.
De officiële promptlist van dit jaar:

Mijn tekeningen van de eerste week:
1. Poisonous
Hier merkte ik echt dat ik al een tijdje niet echt meer getekend had, beetje roestige vingers

2. Tranquil

3. Roasted
Hier merkte ik dat ik weer een beetje los begon te komen, fijn gevoel! Kreeg er weer een beetje plezier in

4. Spell

5. Chicken
Ik was de hele dag op werk dus ik heb een beetje gecheat en deze op de iPad gemaakt

6. Drooling
Taart

7. Exhausted
Ik was supermoe van werk dus had niet echt energie om een Inktober te maken, kwam goed uit dat exhausted het onderwerp was vandaag

Ik hoop het vol te houden deze maand, nog 3 topics te gaan als ik elke week een topic wil openen

Mocht je nieuwsgierig zijn, mijn werk is te vinden op www.instagram.com/desireillustreert