Hoi! Ik ben bezig met het ontwerpen van mijn eigen stalbord (graveren in acrylaat), nu leek het mij leuk van inplaats een standaard paarden foto mijn eigen paard erin te verwerken. Helaas heb in zelf niet de grafische kennis om dit te doen. Vandaar mijn vraag of dit makkelijk te doen is.
Wat goed te graveren is in acrylaat:
Mijn paard:
Mocht het niet mogelijk zijn of heb je een idee? Ben ik erg benieuwd
In principe is dit makkelijk te doen ja, met een demo van photoshop bijvoorbeeld, sketch, corel paint.. Je zou in theorie zelfs met paint af kunnen, al zijn die lijnen vaak niet zo mooi. Daarnaast zijn er vast mensen die goed kunnen abstraheren hier. Ikzelf heb photoshop en teken graag, maar heb me nooit zo verdiept in het abstraheren. Maar mocht het niet lukken, dan wil ik het best proberen voor je. Misschien helpt het om te laten zien hoe dat graveren in acrylaat gaat? Dan hebben wij als vormgevers een beetje een idee van wat er precies mee gedaan wordt en wat (on)mogelijkheden zijn.
Ik raad je aan om dit uit te besteden aan een goede grafische vormgever die kennis heeft in het maken van een goed ontwerp in Illustrator, voor het laten graveren daarvan.