[SCH] Paard in aquarel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gerlienke
Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Eibergen

Re: [SCH] Paard in aquarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 12:59

Wow <3 . Super mooi gedaan. Net of hij leeft. _/-\o_

'mist de vind-ik-leuk knop.'

Cilla_Bo

Berichten: 134
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 14:40

Wat een leuke complimenten :D :D

Amethyst_ schreef:
Ik wilde net gaan vragen of je meer werk hebt toen ik je link al zag. Verkoop je ook/maak je ook op bestelling? Ik ben hier wel heel erg fan van!!


Leuk om te horen! Ja ik werk ook in opdracht, als je meer info wil mag je pb doen :D


mar_fay schreef:
Mooi werk qua kleurstelling en een compositie die maakt dat je “rondkijkt” en steeds weer bij het onderwerp beland. Absoluut fijn om naar te kijken en springt van het papier af :)

Het enige waar ik een beetje vreemd tegenaan kijk Usher voor ons linkeroor. Ofwel het komt wat abrupt naar boven waardoor het lijkt alsof het niet helemaal goed geplaatst staat, ofwel het staat inderdaad niet helemaal correct. Maar daar biedt je voorbeeld vast uitkomst.


Ik heb het zo van me foto overgenomen, ik had zelf helemaal niet het gevoel dat hij niet correct was. Ben wel benieuwd of meer mensen die misschien hebben? Iniedergeval ga ik er zelf nog is kritisch naar kijken, dankje 8-)

Selina

Berichten: 14292
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [SCH] Paard in aquarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 14:51

Nu ik naar dat oor kijkt lijkt het voor mij ook een beetje als een soort hoorn in plaats van een oor. :o Maar het viel me de eerste keer verder niet op.

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 15:01

Prachtig! Echt mooi gedaan. Niet te veel 'vol' zeg maar. Heel sprekend.

senna21

Berichten: 11857
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 15:17

Mooi zeg!
Door dat oor lijkt het meer een soort van eenhoorn.
Als jouw bedoeling is om het natuurgetrouw af te beelden, klopt het niet. Maar anders stoor ik me er niet aan.

Lukasje
Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:05

Ik vind het supermooi!! Maar euh, het rechteroortje vind ik wat vreemd, net een hoorntje ?

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:24

oh wauw super tof zeg! :D heel mooi

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:29

Nou ik vind het niet raar hoor. Wel een hoorn maar geen tweede oor, dat is pas raar.
Ik vind het in verhouding ook kloppen, gewoon twee kleine oortjes :o

Arianaaaa
Berichten: 536
Geregistreerd: 04-01-14
Woonplaats: In a galaxy far, far away

Re: [SCH] Paard in aquarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:11

Super mooi!

Cilla_Bo

Berichten: 134
Geregistreerd: 30-08-11

Re: [SCH] Paard in aquarel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 23:33

Dank voor jullie complimenten weer :D :D

Nou ik heb het oor nog eens bestudeerd :o Verhoudingsgewijs klopt hij gewoon helemaal. Denk dat hij qua licht donker contrast nogal afsteekt bij de manen plus toevallig zit hij recht vooruit.. Ga hem iets donkerder maken maar stoor me er eigelijk ook niet aan :D

Benoite

Berichten: 691
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:34

Super mooi zeg! Wauw! En het oor Was me niet opgevallen maar als je het eenmaal zie vind ik het ook " niet kloppen".. Doet niet af aan een prachtig kunstwerk! Echt top!

Victory-Boy

Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 19:33

In één woord: wauw! Prachtige kleuren en heel mooi gedaan. <3

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 19:37

Amethyst_ schreef:
Ik wilde net gaan vragen of je meer werk hebt toen ik je link al zag. Verkoop je ook/maak je ook op bestelling? Ik ben hier wel heel erg fan van!!


Dat!
Wat heb je een prachtige stijl!

mar_fay

Berichten: 2619
Geregistreerd: 19-12-08
Woonplaats: blup.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 16:54

Cilla_Bo schreef:
Dank voor jullie complimenten weer :D :D

Nou ik heb het oor nog eens bestudeerd :o Verhoudingsgewijs klopt hij gewoon helemaal. Denk dat hij qua licht donker contrast nogal afsteekt bij de manen plus toevallig zit hij recht vooruit.. Ga hem iets donkerder maken maar stoor me er eigelijk ook niet aan :D


Het zat 'm ook niet in de verhouding, maar meer het 'ongelukkige' toeval van de kleuren eromheen die 'm vreemd deden overkomen :) Tevens in het kader van 'voorkom oneliners en kijk kritisch' ;)

Cilla_Bo

Berichten: 134
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 18:08

tones schreef:
Amethyst_ schreef:
Ik wilde net gaan vragen of je meer werk hebt toen ik je link al zag. Verkoop je ook/maak je ook op bestelling? Ik ben hier wel heel erg fan van!!


Dat!
Wat heb je een prachtige stijl!


Dankje :D :D


mar_fay schreef:
Cilla_Bo schreef:
Dank voor jullie complimenten weer :D :D

Nou ik heb het oor nog eens bestudeerd :o Verhoudingsgewijs klopt hij gewoon helemaal. Denk dat hij qua licht donker contrast nogal afsteekt bij de manen plus toevallig zit hij recht vooruit.. Ga hem iets donkerder maken maar stoor me er eigelijk ook niet aan :D


Het zat 'm ook niet in de verhouding, maar meer het 'ongelukkige' toeval van de kleuren eromheen die 'm vreemd deden overkomen :) Tevens in het kader van 'voorkom oneliners en kijk kritisch' ;)


Ja hij springt er nu beetje uit door kleuren, kritsch is overst altijd goed, kan ik weer iets mee :D