[DIGI] Song for a sleepy wolf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Movement

[DIGI] Song for a sleepy wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 00:35

Meestal wanneer ik een digitale tekening maak, dan begin ik ergens mee en komt het nooit af. Op de een of andere manier ging deze tekening erg soepel en heb ik het zelfs af gekregen! Ik ben er eigenlijk best wel trots op, ook omdat dit eigenlijk mijn eerste echte digitale project is dat geslaagd is! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Feedback is altijd welkom!

Afbeelding

En het proces in een GIF

https://cdnb.artstation.com/p/assets/im ... 1528321409

Inney

Re: [DIGI] Song for a sleepy wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 14:26

Wat een lief, warm plaatje! Krijg er een heel cozy gevoel bij. Krijg bijna weer zin in de winter haha!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 22:41

Inney schreef:
Wat een lief, warm plaatje! Krijg er een heel cozy gevoel bij. Krijg bijna weer zin in de winter haha!

Haha dankjewel! Ik heb hem ook even wat lichter gemaakt omdat ik vond dat het wat te donker was.

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 23:02

Moest wel heel lang kijken om de vormen van de wolf te snappen. (Het oor leek een oog)
Maar vind hem wel heel gaaf! Vooral de vrouw.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 23:04

Selina schreef:
Moest wel heel lang kijken om de vormen van de wolf te snappen. (Het oor leek een oog)
Maar vind hem wel heel gaaf! Vooral de vrouw.

Haha, dat is 1 manier om iemand langer naar je werk te laten kijken. :')

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 23:56

Erg mooi.
Je tekening is mysterieus en je wordt als kijker uitgedaagd om goed te kijken wat er te zien is, ik bedenk er ook gelijk vragen bij als “wat zou ze doen”? “Zijn ze op reis”? “Is de wolf zo groot of zij zo klein”? Etc. Vind het wel materiaal voor een fantasy boek :D . Of een getekende korte film.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-18 09:43

Hannanas schreef:
Erg mooi.
Je tekening is mysterieus en je wordt als kijker uitgedaagd om goed te kijken wat er te zien is, ik bedenk er ook gelijk vragen bij als “wat zou ze doen”? “Zijn ze op reis”? “Is de wolf zo groot of zij zo klein”? Etc. Vind het wel materiaal voor een fantasy boek :D . Of een getekende korte film.

Dankjewel voor het compliment! Dat betekent veel voor mij omdat ik ook illustrator wil worden. Eerst tekende ik voornamelijk mensen in poses of portretten. Maar nu wil ik meer bezig gaan met verhalen vertellen!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 09:46

Als d&d speler snapte ik het plaatje meteen :D
Gaaf gedaan!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-18 14:48

minikatje schreef:
Als d&d speler snapte ik het plaatje meteen :D
Gaaf gedaan!

Wat leuk! Ik speel zelf ook D&D dus misschien komt het daarvan haha. Dat is wel echt mijn stijl.

Pleun02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:34

Wat een leuk plaatje, kan zo op de voorkant van een boek!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:40

Hannanas schreef:
Erg mooi.

Precies dit. :j :D

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:56

Heel mooi! Ik vind de donkerdere wel mooier, over de lichtere lijkt nu een blauwige schijn te zijn. De donkere geeft een warmer gevoel vind ik. :)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-18 14:17

DezeNaam schreef:
Heel mooi! Ik vind de donkerdere wel mooier, over de lichtere lijkt nu een blauwige schijn te zijn. De donkere geeft een warmer gevoel vind ik. :)

Klopt inderdaad, ik kan je ook wel uitleggen waarom ik dat zo gedaan heb. Het lichaam krijgt direct ligt van het vuur, dus dat is oranje. Het hoofd is niet naar het vuur gericht maar naar voren, dat krijgt dus niet die oranje gloed van het vuur. Maar omdat de omgeving wel lichter is, krijgt het de weerkaatsing van de omgeving en dat is blauw.