Ik teken nu zo ongeveer vijf jaar digitaal (eerste twee/drie jaar op paint, lol XD) en zou graag tips en hulp willen hebben. Zelf weet ik namelijk wel vaak wat er fout is, maar lukt het me niet om het te veranderen. Ik loop gewoon een beetje vast en heb niet iemand die er echt verstand van heeft (ben een van de enige in mijn omgeving die echt tekent en helemaal de enige die dat ook digitaal doet). Ik hoop dat er dus wat mensen zijn die me kunnen helpen.
Wat informatie:
- Ik teken dus ongeveer 2 jaar digitaal.
- Ik teken op een chromebook.
- Ik teken met pixlr.
- Ik ben 14 jaar.
- Ik teken zo ongeveer zes jaar paarden.
- Verder kan ik wel tegen een stootje, dus wees niet voorzichtig met kritiek, zolang je me maar niet helemaal neer haald.
Het paard dat ik het meest recent heb getekend is een bruine merrie waar ongeveer twee uur in zit ofzo. Ik weet het niet precies.
Hieronder zijn een paar wipjes van haar;

Eindresultaat:

De dingen die ik zelf al zie die niet kloppen zijn dat het oog te groot en volgens mij ook iets te hoog zit. Verder weet ik het gewoon niet, ookal voelt het wel alsof er nog meer niet klopt. Ik hoop dat er iemand is die even alles wat niet klopt kan opnoemen en misschien ook tips kan geven. Alvast héééél erg bedankt voor het lezen en tijd nemen voor mij en dit topic.
Als er iemand is die me helpen wil, zou ik graag nóg een digitale tekening maken, met deze reference van LuDa-Stock van Deviantart. (Vandaar de titel, eerst teken ik een bruine merrie, dan een bruine hengst, dus een bruin paar

Nogmaals héél erg bedankt voor het lezen van dit topic en de tijd die er aan besteedt hebt.
Liefs Dina/Dine