Na ruim twee maanden bijna continue op reis geweest te zijn had ik gisteravond eindelijk de tijd én motivatie om een digitale tekening te maken. En tja, dan is het natuurlijk super logisch om gelijk iets uit je inspiratiemapje te halen en te experimenteren.
Mijn doel qua digitaal tekeningen is om werk te maken dat lijkt alsof het met traditionele media is gemaakt. Ik hou heel erg van de charme van textuur en toetsen in schilderijen, maar ik weet van mezelf dat ik het geduld niet heb om te wachten tot iets droog is.

Wat is er dan buiten mijn comfortzone qua dit werk? Nou.... het palet bevat hele andere kleuren dan ik normaal gebruik! Daarnaast is de stijl heel anders dan hoe ik normaal werk en voelde het alsof ik opnieuw aan het uitvogelen was wat ik aan het doen was. Toch ben ik súper blij met het resultaat en weet ik zeker dat ik meer ga proberen te experimenteren met ander kleurgebruik.

Wil je meer weten over digitaal tekenen? Dit topic is super leerzaam: [UK] [Info] Het digitaal tekenen topic!
Wil je meer van mijn werk zien? Dit is mijn instagram.
Het slachtoffer is trouwens Noel Gallagher. Alsof ik hem nog niet genoeg heb gezien de afgelopen twee maanden.

(grotere versie)