[DIGI] Equilibrium

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

[DIGI] Equilibrium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 00:39

Of ja, geef het beestje een naam :+.

Dit project was in opdracht van mijn moeder, ze had ooit eens een dergelijk iets gezien op pinterest en aan de hand van een omschrijving en een enorm brakke foto ervan heb ik dit in elkaar geknutseld:
(Ps. kleuren zijn ietsjes schreeuweriger dan het origineel).

Afbeelding

Nu is dit werk al in productie, voor mijn moeder is ze perfect en het is volledig aangepast aan haar wensen, neemt niet weg dat ik toch graag feedback heb! Dus brand maar los!

Aanvankelijk had ik onderstaand achtergrond gebruikt (water nog niet volledig uitgewerkt) maar dit viel helaas niet in de smaak (heeft toch mijn voorkeur, maar nu heeft groot contrast dat qua kleur dicht bij zichzelf blijft bij mij sowieso de voorkeur). Ik ben benieuwd waar jullie voor zouden zijn gegaan als jullie de keuze was gelaten!

Afbeelding

Bimmerd

Re: [DIGI] Equilibrium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:57

Gaaf project! Je eerst bedachte achtergrond heeft ook wel wat maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de bovenste. Net wat meer kleur, geeft mooi contrast met het donkere silhouet :j

Xyris

Re: [DIGI] Equilibrium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 22:03

Thanks, ik denk dat ik gewoon een uitgesproken smaak heb haha, moet ik mee oppassen met oog op materiaal dat ik wil verkopen :')