We hebben nog niet een precies budget vastgesteld en het is lastig vantevoren in te schatten, laten we zeggen rond de 1000 euro in totaal.
Wij willen graag een dag voor onze bruiloft de fotoshoot houden, zodat we genoeg tijd,ruimte & ontspanning hebben voor onze fotoshoot.
Er zijn wat dat betreft dus verschillende opties: het fotograferen van de officiële fotoshoot, het fotograferen van de trouwdag zelf met bijzondere momenten, en misschien zoeken we ook nog iemand voor het feest 's avonds, dit mag eventueel ook iemand zijn die iets minder professioneel is maar toch leuke foto's kan schieten
We zijn dus niet persé opzoek naar een officiële bruidsfotograaf/fotografe,
maar zelf ben ik wel kritisch & perfectionistisch als het gaat om fotografie, ik hou van mooie scherpe en sfeervolle foto's.
@ Aranel, dat is inderdaad ook de reden dat ik wel bereid ben om er iets voor neer te leggen mocht dit nodig zijn, aangezien ik goede kwaliteit en mooie foto's wel echt belangrijk vind. Tegelijkertijd is ons totale budget niet enorm & zijn er ook veel andere uitgaven die onze aandacht vragen