[VRAAG] Tekening waar ik mijn gevoel / emotie in kan gooien.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

[VRAAG] Tekening waar ik mijn gevoel / emotie in kan gooien.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-18 19:13

Ik teken erg graag maar op dit moment heb ik totaal geen inspiratie... en geen zin om te tekenen omdat het toch weer een paard zal gaan zijn.
Ik zit niet lekker in mijn vel maar zou toch graag afleiding willen zoeken in het tekenen.

Ik heb geen inspiratie om zo uit de losse hand een vrolijk iets te tekenen.
Ik zou graag eens tekenen waar ik mijn gevoel en emotie ik kan gooien maar hoe doe ik zoiets?.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 22:27

Bij twijfel vind ik heerlijk: groot doek vullen met een heelal. Grote planeet op de voorgrond, nevelslierten in de achtergrond en heel veel sterren als gloeiende puntjes. :)

balli

Re: [VRAAG] Tekening waar ik mijn gevoel / emotie in kan gooien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 08:14

Niet nadenken wat het wordt, maar gewoon je pen/potlood/kwast ergens op het doek zetten en kijken wat er gebeurt. Muziekje aan die past bij je mood en niet nadenken dat het mooi moet zijn... Dat mag pas na een bepaalde tijd (een uur?), om er desnoods nog iets van voldoening uit te halen, als je wilt...

mar_fay

Re: [VRAAG] Tekening waar ik mijn gevoel / emotie in kan gooien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 14:29

Ik maak in zo'n geval weleens achtergronden (à la Elanor bijvoorbeeld) om later overheen te tekenen. Met aquarel, meestal. Lekker kliederen met kleuren die bij je gemoedstoestand passen en dat met bijpassende muziek erbij.
Maar ik vind het herkenbaar hoor, zit ook regelmatig met 'een gevoel' wat ik niet op papier krijg. En dan gebeurt er uiteindelijk niets.