[GEVRAAGD] Kan iemand iets voor mij uittekenen?

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SavannahNx

[GEVRAAGD] Kan iemand iets voor mij uittekenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-18 22:21

Hai allemaal!

Ten eerste sorry als dit verkeerd staat, want ik kom eigenlijk nooit op Uit De Kunst en ook sorry als dit niet mag :o

Voor de verjaardag van mijn broertje willen wij een broer en zus tattoo zetten. Toen wij hierop Google’de (?) kwamen wij een hele leuke tattoo tegen van 2 spelende wolven. Alleen was deze niet helemaal wat wij zochten maar het idee was wel erg leuk!

Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die vrijwillig een tekening kan maken van 2 losse kleine spelende wolfjes. De bedoeling is ook dat ze klein zijn. Max 10 x 10 cm.

Degene die wij zagen waren namelijk zo groot dat het een hele onderarm bedekte en wij willen alleen beide een kleintje op ons binnenarm.

Ik ga even de foto bijvoegen die wij vonden zodat het misschien iets duidelijker is :+

Afbeelding

Wie zou het leuk vinden om dit voor mij (en mn broertje) te doen?

Ik hoor het heel graag! :)

Edit: het is zodat wij een beetje een idee hebben van hoe en wat en zelf ben ik totaal geen tekenwonder. De artist zou dit uiteraard ook kunnen en gaan doen maar wij wilden alvast nu weten hoe het er ongeveer uit kan komen te zien.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Re: [GEVRAAGD] Kan iemand iets voor mij uittekenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 13:31

Iemand die dit leuk vind om te doen??

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie