[ART]Nova en de eenhoorn.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief

[ART]Nova en de eenhoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 09:16

Hoi iedereen.

Wolliewat loopt even niet zo snel. Familiezaken en verhuizingen nemen veel tijd en aandacht en bovendien heb ik een nieuwe methode verzonnen om mijn paarden te maken. Het paard waar ik momenteel mee bezig ben wordt erg goed maar door mijn handige nieuwe manier van werken ( ahum) en de voortdurende onderbrekingen schiet het niet echt op.

Een paar dagen geleden kwam ik een zielig klein frame voor een eenhoorn tegen. Ik wilde er ooit drie maken maar het werden er maar twee dus dit framepje was blijven liggen. En ineens kreeg ik zo'n zin om tussendoor een eenhoorn te maken..... met daarop kleindochter Nova, die nu bijna een jaar is. Als ze het naar haar zin heeft steekt ze allebei haar armpjes omhoog. Ze ziet er dan erg zegevierend uit en natuurlijk doet ze dat ook op haar eenhoorn.....

Het was heel leuk ze te maken, even iets anders tussendoor waarbij je niet zo hoeft op te letten!

Afbeelding

Dank voor het kijken,
groetjes
Elsbeth.
Laatst bijgewerkt door Warboel op 26-01-18 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG toegevoegd

Maflinger_S

Re: Nova en de eenhoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:41

Wat lief!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:50

Leuk !! <3
Moest even lachen om die armpjes omhoog als ze het naar haar zin heeft, ik deed dit ook altijd als kleine uk is mij verteld :D

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:52

Dat is mooi! heb je die met wol gemaakt?

karuna
Drukke kabouter

Re: Nova en de eenhoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:57

Klinkt als een hectische periode. Eenhoorn is mooi geworden. Ben wel benieuwd hoe anders je methode nu is.

Hier nog steeds erg blij met de engelse bulldog, zeker nu die heel erg ziek is geworden en onherkenbaar in model met vorig jaar. Hopelijk kan hij nog een tijdje mee maar er is in ieder geval altijd een tastbare wolliewat.

Madelief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 10:40

Och Karuna... het spijt me heel erg dat te horen. Ik duim dat het nog een tijdje redelijk met hem gaat, dat jullie nog even van elkaar kunnen genieten. Norris is het, toch?

Wat er vooral veranderd is in mijn manier van werken zijn de "wolkussentjes" die ik gebruik om de basis van het model vorm te geven. Ze zijn anders van vorm geworden en het zijn er veel meer. De hoeven zijn verder uitgewerkt en de manier van bekleden van het model is veranderd. Ik meng nu bijna alle kleuren zodat ze beter lijken en er zit meer schakering in. Daardoor worden de viltjes mooier en is het ook leuker werken, hoewel het veel meer tijd kost.

Sophie_Wind, het beestje en het kindje trouwens ook zijn bijna helemaal van wol, op een frame van metaaldraad na dat er binnenin zit. Dat maakt het mogelijk de houdingen aan te passen..... :)

karuna
Drukke kabouter

Re: [ART]Nova en de eenhoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 11:40

Klopt. Ernstig hartfalen blijkt beest heeft lang meer dierenartsen voor de gek gehouden met zijn klachten. Zo naar de dierenarts voor de eerste controle of de medicatie is aangeslagen.

Madelief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 12:34

Heb ik met mijn Barsoi gehad.... drie maanden vantevoren nog een check-up gehad die bij de inentingen hoorde en niks gevonden. Toen kreeg ze ineens een eng kuchje waarmee ik direct weer naar de da ging omdat ik zo'n hoestje kende...... en zat ik ineens met een hond met een heel ernstig hartgebrek. Niemand snapt hoe het zo snel heeft kunnen gaan. Met tabletten heb ik haar toch nog bijna een half jaar kunnen houden.

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 09:32

Wat schattig! <3

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 09:42

Wat gaaf! Ik heb even tussen je andere creaties gesnuffeld, en wat zijn ze bijzonder zeg :o Wellicht stuur ik ooit een verzoekje, het zou me super gaaf lijken om mijn hond zo te zien ;)

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 11:19

Wat leuk! Jouw creaties blijven genieten om naar te kijken, je wordt er zo lekker vrolijk van :)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 13:53

Wat heb je dat weer schattig gemaakt. Zo lief.

Ben ook nog steeds zo blij met Doosje...

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:45

Wat een prachtige creaties maak je toch, en sommige lijken net echt!
Echt heel mooi.
Wat een ontzettend schattig popje ook.