[FOTO] Een bewogen jaar voor Robin Polderman Fotografie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

heidiLOVER

[FOTO] Een bewogen jaar voor Robin Polderman Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-17 12:39

Eigenlijk plaats ik bijna nooit jaaroverzichten, maar ik vind het dit keer toch wel erg leuk om te doen! Ik heb namelijk een vrij druk jaar achter de rug met een heleboel verschillende leuke opdrachten :D

Eind 2016 heb ik mij ingeschreven bij de KVK en ben ik als (parttime)fotograaf begonnen. Ik fotografeer ondertussen paarden, honden, katten, bruiloften, gezinnen, kinderen en baby's. :) Superleuk om te doen en ik word er ontzettend blij van als ik weer een mooie shoot mag afleveren of als er een leuke opdracht in het verschiet ligt.

Het jaar begon nog rustig dus de eerste foto's zijn van mijn katten gemaakt. Dit is de oudste van het stel zij is ondertussen 16,5
Afbeelding

In februari was het ook nog vrij rustig, dus een foto gemaakt van mijn eigen fjord toen het hele even sneeuwde. In februari zijn we er achter gekomen dat ze meerdere peesblessures heeft opgelopen, 3 benen waren de pineut. Helaas door vuurwerk is 1 van die benen nu weer opnieuw geblesseerd, met de andere 2 gaat het echt de goede kant op. Allemaal boven verwachting, dus ik hoop in 2018 weer wat meer dan portret foto's van haar te maken. Normaal deel ik namelijk alleen maar spring en ren foto's van mevrouw :+
Afbeelding

Omdat ik er maar 15 mag delen ga ik hierna gelijk door naar maart/april. Bloesem tijd!
Afbeelding

Afbeelding

Daarna een leuke shoot georganiseerd met Chantal van Shootingshots. Een aantal tulpenvelden was geregeld en hier hadden wij een aantal leuke hondenmodellen!
Afbeelding

In april een meeting van een puppy nest van Australian shepherds vastgelegd die ik ook de moeite waard vind om te delen..
Afbeelding

Daarna kwamen er ineens vele opdrachten binnen! Ik kan niet van alles wat delen.. maar zo heb ik mijn eerste newbornshoot gedaan:
Afbeelding

Meerdere bruiloften in de zomer vastgelegd..
Afbeelding

Afbeelding

2 ontzettend leuke honden vastgelegd, ik vond ze stuk voor stuk geweldig, maar ik deel toch maar deze foto, want kijk die mooie ogen!
Afbeelding

4 shetlanders vastgelegd en ergens anders nog een leuk paard in prachtig hoog gras vol bloemen
Afbeelding

Afbeelding

Dit superleuke stel dat al jaren samen is heb ik ook mogen vastleggen.
Afbeelding

Nog een baby'tje <3
Afbeelding

En omdat dit toch een paardenforum is kies ik dan ook maar voor een paard als laatste foto, erg lastig want ik had nog veel meer trouwfoto's en kindjes willen delen, maar ik ga dan voor deze speciale shoot. De 2 grootste honden van deze dame gaan altijd mee op buitenrit en de kleinste was dit keer mee voor de foto!
Afbeelding

Ik heb zoveel gedaan dit jaar en zoveel leuke shoots gehad dat ik echt ontzettend veel moeite had met kiezen :+ Zo heb ik ook nog veel meer bruiloften vastgelegd met geweldige foto's, veel meer kindjes, een hoop gezinnen, maar ook nog veel meer paarden en honden die ik graag had willen delen in een jaaroverzicht.

Volgend jaar hoop ik de baby en trouwfotografie nog meer uit te breiden en uiteraard blijf ik heel graag honden en paarden fotograferen! :D Ik ben benieuwd wat er weer op mijn pad komt!

ilse46

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 08:13

Mooie serie!

joey2010Jarig

Re: [FOTO] Een bewogen jaar voor Robin Polderman Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 09:08

Wat een mooie foto's.
Leuke sfeer heb je.

Annefleur200

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 19:08

Mooie foto's :) leuk dat Nikita er bij staat :D

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-18 00:52

Dank jullie wel! :D

Jouw shetjes vond ik ook echt leuk om samen op de foto te zetten annefleur200!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 18:34

oh wat leuk, ik sta er ook tussen samen met Jaike!

Mooi jaar heb je achter de rug, hopelijk wordt 2018 alleen nog maar beter!
Knuffel voor Pamba!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-18 14:37

Ja jullie foto vond ik zo leuk Barbara! :D
Ik hoop het ook! De knuffel aan Pamba geef ik door! ;)