Hi
Leuk dat je naar mijn jaaroverzichtje kijkt. Helaas niet zo veel foto's gemaakt als dat ik had gehoopt dit jaar. Privé veel twijfels en wisselingen gehad. Nu begint alles gelukkig op zijn plek te vallen en ben ik heel gelukkig op mijn nieuwe opleiding.
Hopelijk kan ik in 2018 een upgrade gaan maken naar een leuk portretlensje en me wat meer gaan focussen op kinderfotografie want wat vind ik dat toch heerlijk om te doen
. Ik heb meer kindjes op de foto gezet dit jaar, maar niet alle ouders willen hun kindjes graag in mijn portfolio en dat is natuurlijk helemaal prima. Gelukkig heb ik wel een paar sfeerimpressies kunnen geven.
Op naar 2018, een fris fotojaar!
Eerdere jaaroverzichten:
2014: [FK] [FOTO] een jaar Jikke Huesken Fotografie
2015: [FK] [FOTO] Jikke Huesken Fotografie, een jaar vol nieuwe dingen.
2016: ben ik kwijt
. Weet zeker dat ik er een had gemaakt maar kan hem nergens meer terug vinden.
In maart heb ik een studioshoot gedaan, toch niet helemaal mijn ding maar de familie was er super blij mee! Dan doe ik het graag voor kennissen.
1. *klik*
In april had ik me last minute aangemeld voor een kleinschalige fotomeeting tijdens het gouden uur in de Loonse en Drunense duinen. Dit is denk ik voor mijn fotografie toch wel het hoogtepunt van het jaar. Deze foto's pakten gewoon heerlijk goed uit.
2.

3.

4.

5.
*klik*
6.

7.
*klik*, on Flickr
Ik heb tussendoor nog wat foto's gemaakt op de honkbalclub en een enkele shoot gedaan.
Sinds mei hebben wij een klein wit boefje in huis lopen, maar heb pas in juli voor het eerst mijn camera op hem gericht
. Gewoon lekker wat kiekjes eigenlijk.. Maar wel van mijn lieve knappert
8.

De dag voor mijn verjaardag en een dag voor helaas een minder deel van 2017 voor mij privé heb ik nog deelgenomen aan een gezellige fotomeeting. Juli is vaak een warme maand, ondanks het slechte weer dat er voorspeld was straalde het zonnetje flink en kwamen de knappe modellen goed tot hun recht.
9.

10.
*klik*
11.

In augustus wilde ik mijn hoofd leegmaken en heb ik samen met Linsey van Seasons Photograpy foto's gemaakt op de heide. Voor lieve merrie Kate en haar baasje was het direct een afscheidsshoot, zij ging na de fotoshoot direct door naar haar nieuwe adresje.
12. *klik*
13.

Ook heb ik die dag voor het eerst een 'Walker' op de foto gezet. Boots heeft inmiddels ook een nieuw huisje gevonden.
14.

In oktober het bos ingegaan en mijn prisma eens uitgetest. Meer foto's vind je in het topic in mijn onderschrift.
15.

In september ben ik met een nieuwe opleiding gestart en laat een klasgenootje fotograferen ook leuk vinden! Super gezellig ben ik in november met haar op pad gegaan om de zoontjes van een kennis van haar op de foto gezet.
16.

17.

Tja, onze boef groeit goed. Is lief tegen de dierenarts waar we dit jaar naar mijn zin iets te vaak zijn geweest
en heeft de sneeuw ontdekt. In het begin vond hij het helemaal niks, maar toen hij het eenmaal door had hebben we hem naar binnen moeten sleuren. Toch een sneeuwtijger in huis gehaald in plaats van een Coon?
18.

Hierbij een kort overzichtje van mijn fotojaar. Hopelijk kan ik volgend jaar weer wat actiever foto's gaan maken, wat meerdere shoots doen op leuke locaties en dingen doen die ik leuk vind.
Iedereen alvast fijne feestdagen en een gelukkig 2018 gewenst

Leuk dat je naar mijn jaaroverzichtje kijkt. Helaas niet zo veel foto's gemaakt als dat ik had gehoopt dit jaar. Privé veel twijfels en wisselingen gehad. Nu begint alles gelukkig op zijn plek te vallen en ben ik heel gelukkig op mijn nieuwe opleiding.
Hopelijk kan ik in 2018 een upgrade gaan maken naar een leuk portretlensje en me wat meer gaan focussen op kinderfotografie want wat vind ik dat toch heerlijk om te doen
. Ik heb meer kindjes op de foto gezet dit jaar, maar niet alle ouders willen hun kindjes graag in mijn portfolio en dat is natuurlijk helemaal prima. Gelukkig heb ik wel een paar sfeerimpressies kunnen geven. Op naar 2018, een fris fotojaar!
Eerdere jaaroverzichten:
2014: [FK] [FOTO] een jaar Jikke Huesken Fotografie
2015: [FK] [FOTO] Jikke Huesken Fotografie, een jaar vol nieuwe dingen.
2016: ben ik kwijt
. Weet zeker dat ik er een had gemaakt maar kan hem nergens meer terug vinden. In maart heb ik een studioshoot gedaan, toch niet helemaal mijn ding maar de familie was er super blij mee! Dan doe ik het graag voor kennissen.
1. *klik*
In april had ik me last minute aangemeld voor een kleinschalige fotomeeting tijdens het gouden uur in de Loonse en Drunense duinen. Dit is denk ik voor mijn fotografie toch wel het hoogtepunt van het jaar. Deze foto's pakten gewoon heerlijk goed uit.
2.

3.

4.

5.
*klik*
6.

7.
*klik*, on Flickr
Ik heb tussendoor nog wat foto's gemaakt op de honkbalclub en een enkele shoot gedaan.
Sinds mei hebben wij een klein wit boefje in huis lopen, maar heb pas in juli voor het eerst mijn camera op hem gericht
. Gewoon lekker wat kiekjes eigenlijk.. Maar wel van mijn lieve knappert8.

De dag voor mijn verjaardag en een dag voor helaas een minder deel van 2017 voor mij privé heb ik nog deelgenomen aan een gezellige fotomeeting. Juli is vaak een warme maand, ondanks het slechte weer dat er voorspeld was straalde het zonnetje flink en kwamen de knappe modellen goed tot hun recht.
9.

10.
*klik*
11.

In augustus wilde ik mijn hoofd leegmaken en heb ik samen met Linsey van Seasons Photograpy foto's gemaakt op de heide. Voor lieve merrie Kate en haar baasje was het direct een afscheidsshoot, zij ging na de fotoshoot direct door naar haar nieuwe adresje.
12. *klik*
13.

Ook heb ik die dag voor het eerst een 'Walker' op de foto gezet. Boots heeft inmiddels ook een nieuw huisje gevonden.
14.

In oktober het bos ingegaan en mijn prisma eens uitgetest. Meer foto's vind je in het topic in mijn onderschrift.
15.

In september ben ik met een nieuwe opleiding gestart en laat een klasgenootje fotograferen ook leuk vinden! Super gezellig ben ik in november met haar op pad gegaan om de zoontjes van een kennis van haar op de foto gezet.
16.

17.

Tja, onze boef groeit goed. Is lief tegen de dierenarts waar we dit jaar naar mijn zin iets te vaak zijn geweest
en heeft de sneeuw ontdekt. In het begin vond hij het helemaal niks, maar toen hij het eenmaal door had hebben we hem naar binnen moeten sleuren. Toch een sneeuwtijger in huis gehaald in plaats van een Coon? 18.

Hierbij een kort overzichtje van mijn fotojaar. Hopelijk kan ik volgend jaar weer wat actiever foto's gaan maken, wat meerdere shoots doen op leuke locaties en dingen doen die ik leuk vind.

Iedereen alvast fijne feestdagen en een gelukkig 2018 gewenst

Ben heel benieuwd!! Ga zo door in elk geval