Samen met collega aniek1985 zetten we daar de mooiste hengsten van Nederland op de foto.
Alexandro P

Ook nam Valegro tijdens deze avond afscheid van de sport.

Hierna was het even stil met evenementen, maar om wel bezig te blijven organiseerde ik in april een fotodag bij ons op stal.

Ook ging ik in mei voor de fun mee naar een Xtreme Trail dag met mijn groom Verity, die met haar shetlander de gekste hindernissen overwon. Geen technisch hoogstandje, maar wel leuk om te doen

In juni was het wat drukker. Ik begon de maand met een fotodag op Stal Keizersdijk, waar ik 7 paarden voor de lens kreeg.

Daarna was het weer evenementenweekend. Op zaterdagavond naar het NK Reining in Grathem.

En op zondag naar de Horsemandays in de Peelbergen.

In juli heb ik wat algemeen fotomateriaal verzameld voor de Nieuwsredactie om als aankleding bij berichten te kunnen plaatsen. Zo was ik een ochtend te gast bij High Flown Stud en hun prachtige welshpony's.

In augustus had ik ook een druk programma. Zo had ik een accreditatie voor het EK Children, Junioren en Young Riders.

En voor de marathon in Beekbergen.

Faline organiseerde een boktmeeting met haar prachtige champagne paarden en ben ik naar het hoge noorden gereden om nog wat portfoliomateriaal te verzamelen.

Begin september was ik aanwezig op Horse Event, waar ik op vrijdag een rondje heb gedaan met de camera. Op zaterdag zou ik een basisworkshop paardenfotografie geven, maar dit viel letterlijk in het water. Desondanks wel een erg leuk weekend gehad.

Ik wilde iets uitproberen met zonsopgang en plaatste een oproepje voor modellen. Daar kwam dit knappe paard uit. Het resultaat was nog niet helemaal wat ik had gehoopt, maar dat komt nog wel een keer in de herhaling.

En als laatste mocht ik in oktober samen met aniek1985 naar de Spaanse Rijschool in Ahoy. Prachtige paarden gezien en op de foto gezet!
Bastiaan de Recht in het voorprogramma.

En natuurlijk de Spaanse Rijschool zelf.