Ik maak eigenlijk nooit een topic aan, maar het leek me wel leuk om eens te plaatsen waar ik allemaal mee bezig ben geweest.
Naast veel paarden fotografeer ik ook andere zaken (bruiloften e.d.) maar ik beperk me hier even tot de paarden. Jaarlijks organiseer ik een 'Bellaviemeeting' voor mensen die bij mij een cursus hebben gevolgd. We krijgen dan prachtige paarden voor onze lens op een mooie locatie. Hier een paar van de paarden die we dit jaar hebben gefotografeerd. O.a. de prachtige bonte dekhengst Picasso van Knetemann Stables en de 2-jarige Breezer (ook al een hele 'man') van

Hiernaast geef ik ook regelmatig cursussen en dan mogen we altijd gebruik maken van de prachtige paarden/pony's en de mooie locatie van Anita van Stal het Boshuys. O.a. de 4-jarige welshpony Magic Mikey van het Boshuys en de 3-jarige Fries Tiësto van het Boshuys.

De haflinger Nash heeft ook een keer model gestaan bij de cursus.

En dan vind ik het leuk om wat te laten zien van de fotoreizen die we 2 keer per jaar maken. In het voorjaar naar Portugal en in het najaar naar Andalusië. Deze foto's zijn van de fotoreis naar Andalusië in 2017.

Ook meerdere bruiloften gedaan waarbij de paarden betrokken zijn. Altijd leuk!

En gewoon nog een paar van de vele shoots die ik heb gedaan. En dan stop ik maar, want ik kan wel foto's blijven posten, maar denk dat dat een overload wordt;-)

En toen kreeg ik het vezoek voor een hele bijzondere shoot. Marleen wilde de as van haar vorige paard uitstrooien galloperend op haar nieuwe paard op de plek waar ze altijd heen ging op vakantie.

Ik weet niet wat de beste resolutie is voor de foto's om ze hier te plaatsen, maar ik hoop dat het een beetje overkomt. Bedankt dat jullie gekeken hebben en altijd leuk als jullie een berichtje achterlaten!:-)