Ik heb vanavond enkele foto's gemaakt met behulp van tegenlicht /ondergaande zon en de volgende foto vond ik een apart effect hebben.
Kijkt het paard op de foto nu naar je toe of juist van je af? Ik weet het antwoord maar ik ben wel benieuwd wat jullie ervan maken en waarom?
DarkCupid
Geplaatst: 05-11-17 23:49
ik denk dat ie van ons af kijkt, maar is wel een lastige hihi leuke foto!
Goof
Geplaatst: 05-11-17 23:50
Haha zo laat je wel wat te raden over ja. Ik gok erop dat hij weg kijkt. Waarom? Dat was de eerste invulling van mijn hersenen bij het zien van de foto.
Oh wauw mijn eerste gedachte was wegkijken Maar hierheen kijken is ook heel aannemelijk, grappig
Essie73
Hoofdmoderator
Geplaatst: 05-11-17 23:58
mooie foto!
Paard kijkt van ons af. Waarom? Dat denk ik te zien aan het hoofdstel en de oortjes. of Paard kijkt ons aan. Waarom? Anders zouden we geen neusgaten zien....
Paard kijkt ons aan, niet omdat ik dat meen te zien, maar omdat ik het logischer vind dat hij in de richting van een aanwezig persoon kijkt, in plaats van dromerig naar de ondergaande zon staren.
hihi het goede antwoord staat er al tussen (hoe verrassend) maar ik laat jullie nog even, puur omdat ik het wel interessant vind hoe jullie het zien.
Corelli
Geplaatst: 06-11-17 08:07
Wat leuk zo'n optische illusie! Ik denk dat het paard wegkijkt, dat lijkt me de meest logische hoek qua nek-hoofd houding Ben wel benieuwd naar het antwoord, want helemaal overtuigd ben ik niet!
Heb je deze foto bewust zo gemaakt of kwam je er later achter dat ie een optische illusie in zich heeft?
Gave foto zeg! Ik denk dat het paard naar ons kijkt. Wel grappig want eerst wilde mijn Brein daar niet aan en nu kan ik dat alleen nog maar zien. Ben dus ook wel benieuwd wat t nu is!
Daphne__
Geplaatst: 06-11-17 08:12
Paard kijkt van de camera weg. Zie het aan de oren
Ik zag em eerst naar de camera toe kijken, ik denk vooral vanwege de neusgaten die naar voren gericht lijken te zijn, maar na even staren zie ik em ook andersom. Grappig Toch blijf ik em het meest logisch vinden als ie naar de camera kijkt. Misschien ook wel omdat we dat gewoon zo gewend zijn..
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 06-11-17 08:52
Ik denk dat ie weg kijkt, omdat ik denk dat zijn neus anders een beetje een rare verhouding heeft met de rest van zijn lichaam. Ook is de knik in zijn hals hoofdstuk heel raar dan
Maar ergens twijfel ik :’)
Maar het is een leuke foto
Laatst bijgewerkt door Ladybird op 06-11-17 08:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Daphneeeej
Geplaatst: 06-11-17 08:54
Ik heb het gevoel dat hij van de camera weg kijkt omdat er wat zonneschijn op de kin valt.
Dreamy
Geplaatst: 06-11-17 09:02
Ik denk dat ie richting de camera kijkt, door de oren en neusgaten
soesie
Geplaatst: 06-11-17 09:07
Ik denk dat het paard van ons af kijkt. De sluitingen van halster of hoofdstel denk ik aan de linkerkant te zien...
Ik denk te zien dat ze wegkijkt. Als ze namelijk deze kant op kijk staat dat rechteroor heel raar, alsof hij meer op het voorhoofd staat in tegenstelling tot het linkeroor.... Lastig hoor..
Maar aan de andere kant dacht ik altijd dat ze in het linkeroor (rechteroor als je er op zit) een soort knikje had, dus dan zou ze deze kant op moeten kijken.. Ik vind het lastig
Ik denk ook dat ze weg kijkt. Ben wel benieuwd naar het antwoord
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-17 14:22
Ik zal jullie het antwoord geven
Ze kijkt inderdaad weg, richting de zon, op de foto . Ze heeft overigens geen halster om, maar een hoofdstel. Op de onderstaande foto kijkt ze WEL naar je toe en daarop zie je eigenlijk weinig verschil voor wat betreft de oortjes (dat gaven een aantal als reden op dat ze weg kijkt):
DarkCupid
Geplaatst: 07-11-17 16:32
grappig! de rede dat ik dacht dat ze weg keek was vanwege de verhoudingen kwa kin en rest van het hoofd.