Ik ben op zoek naar een lichtbox / light box / light tracer (wat een termen haha). Nu vind ik het best lastig om een goed merk te zoeken die ook daadwerkelijk bezorgd wordt in Nederland.
Omdat hier ook veel kunstzinnige mensen zitten, dacht ik dat er vast wel iemand met tips was!
Ik zoek een lichttafel die ik kan gebruiken voor schetsen, patronen overtrekken, maar ook voor kalligrafie (om de guidelines erbij te houden zonder deze daadwerkelijk op het papier te tekenen).
Ik kwam de Huion lightbox al tegen (schijnt een goede te zijn, aldus reviews) maar als je die wil bestellen in een Nederlandse winkel dan kom je uit op vistaplanonline of lichttafelshop.nl. Nu zien die websites er niet echt professioneel uit en twijfel ik of het wel slim is om hier te bestellen.
Dus: zijn er mensen die een lichttafel hebben aangeschaft en zo ja, welke heb je gekocht en waar?
En zijn er mensen die dus een bestelling hebben gedaan bij vistaplanonline of lichttafelshop.nl, en weten of dit geen nep-winkels zijn?
Alvast bedankt!

PS @moderators: ik wist niet precies op welk forum ik deze vraag moest stellen, en dacht dat deze het beste paste. Mocht dit niet zo zijn, voel je vrij om het te verplaatsen ^^!