"Knutselen" voor volwassenen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoppieFilou

"Knutselen" voor volwassenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-17 16:05

Hier ben ik weer :P .

Sorry als het hier fout staat :o .

Omdat ik best creatief ben (al zeg ik het zelf :P ), en ondertussen al zoveel gemaakt heb, is mijn inspiratie een beetje op aan het geraken :\ . Dus wou ik aan andere creatieve bokkers vragen of jullie nog leuke knutsel- en frutselideetjes hebben :D Even een paar voorbeelden zodat jullie beter weten wat voor soort dingen ik bedoel:
- Ik heb een naaimachine waar ik al leuke en handige dingetjes en cadeautjes mee gemaakt heb, maar ik vind het (nog) niet leuk om kleren te maken.
- Ik hou ook wel van echt "knutselen", zoals bv. maquettes maken van mijn toekomstig konijnenhok of iets anders, ook vind ik het leuk om dingen te ontwerpen (door het te tekenen bijvoorbeeld) zoals hoe mijn toekomstige huis eruit zou moeten zien, en spulletjes maken voor Schleich paarden valt ook wel in de smaak ;) .

Alvast bedankt om jullie creatieve uitspattingen te delen :P .

Muurp

Re: "Knutselen" voor volwassenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:05

Helaas is het niet toegestaan om centrale topics te openen zonder toestemming van een van de moderators van UK.

In de regels staat het volgende:
Citaat:
Het is niet de bedoeling zonder toestemming een centraal topic of spel te openen. Je dient eerst toestemming van de forum moderator te hebben. Aanvragen kan via PB, maar vertel er wel duidelijk in wat je graag wilt hebben en waarom je het wilt hebben. Vertel eventueel ook wat de toevoegende waarde is voor het forum en wat er te leren valt.

Meer uitleg hierover kun je hier vinden.

Graag zie ik dan ook een pb'tje tegemoet met daarin kort beschreven waarom dit topic belangrijk is om aan de huidige lijst toe te voegen, vanuit daar gaan wij dan kijken of we het topic opnieuw zullen openen of dat het op slot blijft. :)