Ik zoek een logo is brandsupply wat?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

qt_shetties

Ik zoek een logo is brandsupply wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-17 22:14

Hoi!
Ik ben opzoek naar een logo, via Google kwam ik op de site brandsupply, je geeft op wat je zoekt, en via een soort wedstrijd kan men hun ontwerpen insturen begrijp ik? Maar kan niets vinden of er eventuele kosten aan verbonden zijn.

En hoe kom je anders aan een logo? Vind ook sites waar je bestaande logos kan kopen, maar kan niets vinden wat ik zoek. Wie heeft er tips?

Kiki1995

Re: Ik zoek een logo is brandsupply wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 22:22

Brandsupply, 99designs, ontwerpenvoorgeld, zijn allemaal website's waar je wedstrijdjes kan houden om zo een logo of wat dan ook te ontwerpen! Op zich best leuk, je vult een briefing in met wat je wilt, je krijgt van allemaal ontwerpers iets te zien wat zij gemaakt hebben en dan mag je zelf kiezen wat je het mooiste vind. Zijn op zich gewoon betrouwbare website's! :)

Ik ben zelf ontwerper (soort van, student Mediavormgeving), en ik doe ook wel is opdrachtjes op 99designs, verdien zo een klein beetje bij. Ik weet niet hoeveel geld aan BTW en alles 99designs of een andere website van jou innt en hoeveel het daadwerkelijk allemaal kost, maar de meeste wedstrijden beginnen vanaf 40 euro dacht ik.

(Eventueel kan ik ook iets voor je ontwerpen als je dat wilt! Maar ik snap het ook volkomen als je een website zoals brandsupply ofzo wilt proberen! :) Stuur maar een berichtje als je iets wilt weten!)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:50

Normaal huur je een designer in die er eentje voor je ontwerpt, tegen betaling uiteraard. Er zitten op Bokt ook een aantal designers die logo's maken. (Heb zelf ook een aantal logo's voor bokkers gemaakt)

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 21:16

Selina schreef:
Normaal huur je een designer in die er eentje voor je ontwerpt, tegen betaling uiteraard. Er zitten op Bokt ook een aantal designers die logo's maken. (Heb zelf ook een aantal logo's voor bokkers gemaakt)

Klopt, ik kan alleen momenteel geen hoge bedragen betalen, maar kon op de site ook geen prijzen vinden, wel had ik sites gevonden binnen mijn budget, kan en klare logos, staan leuke dingen tussen maar had nog niet het "Wooooow" gevoel.

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 21:29

Als je er geen geld voor hebt kun je ook niet verwachten dat een ontwerper er veel tijd aan gaat besteden. Net als met andere zaken die op maat voor jou gemaakt moeten worden. Er gaat veel tijd in een goed logo zitten!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 21:31

qt_shetties schreef:
Selina schreef:

Klopt, ik kan alleen momenteel geen hoge bedragen betalen, maar kon op de site ook geen prijzen vinden, wel had ik sites gevonden binnen mijn budget, kan en klare logos, staan leuke dingen tussen maar had nog niet het "Wooooow" gevoel.

Ik ben afgestudeerd crossmedia design (fancy voor grafisch vormgeving). Je kan via wedstrijden laten doen of via een grafisch vormgever. Hoe de betalingen via wedstrijden gaan weet ik eerlijk gezegd niet.

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-17 17:28

Willemina_L schreef:
Als je er geen geld voor hebt kun je ook niet verwachten dat een ontwerper er veel tijd aan gaat besteden. Net als met andere zaken die op maat voor jou gemaakt moeten worden. Er gaat veel tijd in een goed logo zitten!

Dat verwacht ik ook niet, ik kan wel wat besteden maar geen immense bedragen, maar daar vroeg ik ook niet om :)