Tekening voor tattoo

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rainbow8

Tekening voor tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-17 12:38

Lieve bokkers..

Bij deze een, voor mij, hele persoonlijke vraag.. Eehhmm ik weet niet goed hoe te beginnen, dus val maar met de deur in huis..

Mijn lover is op vaderdag jongstleden overleden.. Nu is mijn idee om met zijn as een tattoo te zetten.. Zijn teken is/was een havik.. Ik heb gehoord van een spirituele vriendin gehoord dat ze een havik bij me heeft gezien, terwijl ze m'n lover niet eens kon.. Dit vond ik heel bijzonder.. Dus bij deze de vraag..

Wie kan en wil voor mij een havik tekenen met aan z'n poten een ketting waar een hartje aan hangt met daarin z'n vingerafdruk.. Eventueel kan je de vingerafdruk via pb krijgen..

Bij voorbaat dank.. <3

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:44

Wat een mooi gebaar! Heel veel sterkte!
Kunnen ze dat niet bij de tattooshop tekenen?

Edit: tekst bij gevoegd.
Edit2: tekst verbeterd.
Laatst bijgewerkt door Legoblokje op 09-07-17 12:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:44

Heel veel sterkte met dit verlies :(:)

Een goede tatoeëerder kan voor jou deze tekening maken, ik zou dus gewoon naar een shop/persoon gaan wiens stijl je aanspreekt. Echter zal een goede tatoeëerder geen tatoeages met as zetten gezien alle gezondheidsrisico's die hier aan vastzitten.

Captain

Re: Tekening voor tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:48

Naar een goede tattooshop gaan en het daar laten ontwerpen. :) Overigens kan as niet gezet worden, dat is te dik voor de naald. Je kunt wel getatoeëerd worden met inkt dat in contact is gekomen met de as maar de as zelf komt niet in je lichaam.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:49

Inderdaad een mooi gebaar! Maar het is wel zo dat je tattoo-mannetje dat zo kan uittekenen voor je.

Wat moet je doen: kijken of je de havik realistisch wil of niet?
wil je bv deze stijl:
https://www.tattooforaweek.com/images/h ... tattoo.jpg
deze:
https://previews.123rf.com/images/flank ... -Photo.jpg
zoiets:
https://previews.123rf.com/images/sunli ... -Photo.jpg

etc...
Zodra je weet welke stijl je het dier wil, ga je op zoek naar een tattoo artiest die goed is in die stijl. Je maakt een afspraak, gaat langs en vertelt wat je precies wil hebben. Tattoo-mannetje (of vrouwtje) zal een ontwerp tekenen en voorleggen, dan kan je vaak nog opmerkingen geven, dingen aanpassen, etc, en zodra die helemaal naar je smaak is, laat je hem zetten :)

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:04

Het kan handig zijn om op Google afbeeldingen rond te kijken naar een stijl die je mooi vindt. Als je zoekt op havik kleurplaat (of de Engelse variant) kun je mooie zwart wit voorbeelden vinden. Als je daarmee naar een tekenaar/tattooshop gaat, weten zij veel beter wat je zoekt.
Succes!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:14

Wat vreselijk dat je geliefde overleden is. Heel veel sterkte met het verlies.
Kijk ook eens op pinterest. Ik heb mijn inspiratie daar ook vandaan en de tatoeëerder heeft dat prachtig uitgewerkt.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-17 14:06

Dank jullie wel voor de reacties..

Dit is de tattoo die Ruud op z'n arm had staan, van hemzelf (havik), mij (wolvin) en m'n 2 kids (pups).. Zoiets ongeveer (denk ik)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:08

Hoi!

Er is een centraal-tattoo topic, dus ik denk dat je daarheen wordt gestuurd door een modje.

Daarnaast is er geloof ik niet bewezen dat de as ook daadwerkelijk in je huid wordt opgenomen, maar als je het 'gebaar' mooi vind, dan vooral doen!

Er zijn genoeg artiesten die prachtige tattoo's kunnen maken met jou voorbeeld, maar ze staan vaak niet open als je al met een ontwerp aankomt.. Veel sterkte nog!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:01

Er is inderdaad een centraal topic voor dit soort vragen, je kunt je vraag hier dan ook nogmaals stellen: [MWS] [Centraal] Tattoo's

Er gaat een slotje op dit topic. :)