[TEK][DIGI][WIP] detail horse head

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

d4rkhorse

[TEK][DIGI][WIP] detail horse head

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 11:48

hallo allemaal,

het is lang geleden dat ik nog een topic gemaakt hebt :D
het is vakantie duusss tekentijd!
referentie foto: is van https://www.facebook.com/minhdanvufotografie/
Afbeelding
schets: ja ik heb hem snel even overgetrokken ik had geen zin om er uren in te steken! :) ik ben hier totaal niet trots op! ;)
Afbeelding

basis laag:
Afbeelding

achtergrond er in gezet!
Afbeelding

en begonnen aan de details!
Afbeelding

sorry voor het groot watermerk , maar ik kom jammer genoeg veel tekeningen van me tegen zonder watermerk en dan zeggen de mensen nog dat zei dit gemaakt hebben :(

tips mogen altijd!

Bimmerd

Re: [TEK][DIGI][WIP] detail horse head

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 14:27

Helaas zijn er inderdaad altijd nog mensen die niet met hun klauwen van andermans werk af kunnen blijven :(

Ik heb tot nu toe niks op te merken. Ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken!
Puur uit nieuwsgierigheid, pak je met het pipetje de kleuren van de foto's of kies je de kleuren zelf uit op gevoel?

d4rkhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 15:00

Bimmerd schreef:
Helaas zijn er inderdaad altijd nog mensen die niet met hun klauwen van andermans werk af kunnen blijven :(

Ik heb tot nu toe niks op te merken. Ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken!
Puur uit nieuwsgierigheid, pak je met het pipetje de kleuren van de foto's of kies je de kleuren zelf uit op gevoel?

Ik ga bij deze proberen om niet met het pipetje te werken! Hopelijk hou ik het deze keer dan ook vol

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 19:11

Je bent al goed op weg. :) En lekker van het pipetje afblijven joh, het is veel leuker als je zelf leert kijken naar kleuren. :D Geloof me, je vooruitgang is enorm zodra je dat onder de knie hebt!

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 13:55

Ik hoop ook dat je het vol gaat houden! Ben trouwens ook niet bang dat als je wat afwijkt van de foto qua kleuren dat het direct niet meer goed is of iets dergelijks. Sterker nog, door wat af te wijken kan je juist een hele hoop bereiken om de sfeer van de tekening naar een hoger level te trekken, wat naar mijn mening altijd het verschil zou maken tussen een tekening ophangen of de originele foto :j Lekker experimenteren met die kleuren!