Naar aanleiding van een Facebook actie heb ik deze tekening gemaakt!Wat was deze leuk om te doen!- Pastelpotloden van Faber Castell en Stabilo & krijt van Rembrandt- Op A3 pastelmat- Voorbeeldfoto van Nikki de Kerf!
Ik dacht ook de voorbeeldfoto te zien, ik scrollde al door naar de tekening zelf... Echt heel mooi weer!
Pardon??!!? Ik ben wel wat gewend van je, maar dit lijkt wel zo'n digitale tekening. Wat ontzettend knap gedaan! En dat met pastel en krijt...
Wat een geweldige lichtval en wat een prachtig plaatje weer! Wat ben je er toch goed in... En dan te bedenken dat je tekeningen live nóg gaver zijn
Dat verdient wel wat meer tekst hoor, Anne-Baukje. Hoewel ik snap dat een beeld zoals dit voor zich spreekt Ben superblij met het resultaat!
ik scrolde naar beneden voor de tekening van de voorbeeldfoto... zag niets, dacht oh die is ze zeker vergeten..... Wauw!
Echt supermooi!Een stippel is helemaal moeilijk!Ik probeer nog steeds alle stippels bij de onze te tellen En toch steeds weer nieuwe tegenkomen
Faline schreef:Prachtig! Het verschil met een foto is inderdaad bijna niet te zien. Teken je ook in opdracht?Dankje! Ja zie onderschrift
LiVetime schreef:Dat verdient wel wat meer tekst hoor, Anne-Baukje. Hoewel ik snap dat een beeld zoals dit voor zich spreekt Ben superblij met het resultaat! Haha ik ben niet zo goed met tekst Top! Vandaag heeft jouw mooie spikkel ook veel aandacht getrokken op de kunstmarkt! Erg leuk!
Ontzettend gaaf! Ik dacht eerst even dat het de voorbeeldfoto was en dat de tekening nog moest laden.
Buitengewoon mooi weer!!! Heel cool hoe je de dieptewerking ook in de tekening terug hebt laten komen. Blijf je op de voet volgen overal haha
Onwijs knap, zeg. Die scherpte/diepte van de schouder t.o.v. het hoofd, die lichtpuntjes in de achtergrond... Inderdaad net een foto!
Heb je wel alle stippels precies geteld? haha Ik vind deze tekening prachtig getekend. Al vind ik persoonlijk de kleur geel in de manen te fel. Maar smaken verschillen, tekenjuf.