[WIP]Wolf

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lindeeee

[WIP]Wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-17 15:03

Eigenlijk een husky, maar hij kan door voor een wolf :+

Een jaar of 2 geleden heb ik een doos Cretacolor pastelpotloden gekregen. Dit was helemaal geweldig, tot ik ontdekte dat het een stuk moeilijker was om dit te gebruiken dan gedacht. Ze zijn in de kast gegaan en ik ben vooral met Digital Art bezig geweest, dit ging veel beter.

Even geleden begon het toch te kriebelen en ik heb de pastelpotloden weer uit de kast getrokken. In die jaren heb ik er een stuk of 5x mee getekend, en nooit heel veel, dus wennen was het wel. Ondertussen ben ik bezig aan mijn tweede tekening, en gaat het al veel beter dan ik ooit had gedacht! Dus het leek me leuk om jullie de vorderingen van het laatste stukje te laten zien, al ben ik er nog niet zeker van hoever ik hem daadwerkelijk afmaak (die haartjes zijn lastig!).

Dus, hierbij een paar foto's van de afgelopen vorderingen:

WIP 1:
Afbeelding

WIP 2:
Afbeelding

WIP 3:
Afbeelding

En dan nog een foto van mijn vorige tekening, gewoon een uitprobeerseltje, zoals wel te zien is moest ik nog even wennen:
Afbeelding

Foto's zijn met mijn mobiel bij kunstlicht (behalve WIP 3, dit is bij daglicht dus de orginele kleuren) gemaakt dus niet de beste kwaliteit.
Op dit moment heb ik geen goed papier tot mijn beschikking dus is de structuur van het papier nog goed te zien in de tekening.

Tips zijn zeer welkom!

Sjors & Sjimmy

Koia

Re: [WIP]Wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 15:42

ziet er heel mooi uit maar bij de wolvenogen lopen de ooghoeken niet helemaal gelijk. Het bruine oog is een stuk lager dan het grijze. De kleuren en de details zijn echt prachtig :)

ETC.
end of thinking capacity.

Lindeeee

Re: [WIP]Wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-17 16:57

Dat is inderdaad wat ik ook later zag, de ogen staan niet helemaal gelijk helaas.. het is al veel minder maar het is heel lastig aanpassen en het is niet heel opvallend in het echt, dus ik denk dat ik het maar zo laat :) . Dankjewel!

Sjors & Sjimmy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie