paardenportret

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

boghy

paardenportret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-17 11:04

tekenen is altijd mijn hobby geweest,helaas na een ongeluk met mijn paard was er veel schade waardoor ik niet eens meer een potlood kon vasthouden,heeel langzaam kan ik weer wat en daar ben ik heel gelukkig mee.ik krijg hier helaas geen foto's geupload zal wel iets fout doen maar
wil je meer werkjes van mij zien?kijk dan eens op https://www.facebook.com/lindastekeningen/?pnref=lhc

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 11:26

Omdat dit topic niet aan de [UK] Regels en richtlijnen [UK] Uit de Kunst van [UK]Uit de Kunst voldoet, plaats ik hier een slotje.
Je mag een nieuw topic openen dat wel aan de regels voldoet.

In de regels kan je onder andere lezen dat jouw topic hier niet aan voldoet door het volgende punt:

(4) Afbeeldingen in de openingspost moeten direct zichtbaar zijn. Het is dus niet de bedoeling om een link te plaatsen, zodat mensen eerst naar een site toe moeten om foto's of tekeningen te bekijken. Om je afbeelding direct zichtbaar te maken maak je gebruik van [IMG] tags.

Volg mijn kleine windhonden vriendinnetje: [BB-HK] [VOLG] Otje de Silken Windsprite of op Instagram: Otje_the_Windsprite

Illustraties instagram: @studiodavesmade

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten