Xyris schreef:Thanks, ziet er goed uit inderdaad, kan je me toevallig vertellen tot hoeverre grootte invloed heeft op de tekening? Ik hoef hem niet te verplaatsen dus wat dat betreft maakt het niet uit. Zit me meer af te vragen of de grootte nou wel zo uit maakt aangezien je toch in kan zoomen in photoshop.
Het ligt aan wat jij zelf fijn vind. Hoe groter het tablet, hoe grotere bewegingen je moet maken voor een langere lijn. Werk je liever vanuit je pols, dan is een S formaatje prima. Met een M of L kan je kleinere streepjes en details zetten maar zoals je zelf al zegt, daarvoor hebben we ook gewoon een inzoom optie. Werk je echt vanuit je elleboog qua tekenbewegingen zou misschien een L fijner voor je werken (maar daar mag je dan ook meteen een flink bedrag extra voor neerleggen) of een M die er weer tussenin zit qua grootte van bewegingen en wat je vervolgens op je scherm ziet verschijnen.
Ik heb zelf een M en S formaatje en met beide vind ik het prima werken. Ik merk wel dat ik met de M minder inzoom dan wanneer ik met de S teken maar dat ervaar ik zelf niet als storend ofzo. Met alle formaten zou je in ieder geval gewoon professioneel werk kunnen maken. Succes met het vinden van een geschikt tablet! Het tablet dat hier door Jytte wordt gelinkt blijkt erg goed te zijn als ik vrienden mag geloven