2 weken terug was ik gefrustreerd een Ikea kastje in elkaar aan het zetten met een vriendin (je leert elkaar zo goed kennen dan....
) En ik kreeg toen plots een bericht via facebook dat ik in getagt was. Een oproep voor een kunstenaar van Daniëlle. Een beetje mopperend heb ik een berichtje gestuurd met enkele voorbeelden die ik op mijn telefoon kon vinden om vervolgens dan door te gaan. ''Hoor ik toch niks meer van'' Je kan gerust zeggen dat ik geïrriteerd was door mijn ikea kastje...
Maar een dag later kreeg ik opeens bericht. Helemaal verrast en verbaasd.
Daniëlle Meyboom had graag dat ik de paarden ontmoeten, wat ik zelf ook altijd prettig vind, dus ik ging 2 uur voor in de trein zitten om mijn modelen te ontmoeten. Heb erg genoten die dag en het is toch erg gaaf om het van dichtbij te zien. De volgende dag moest ik 10 dagen werken in Maastricht, maar kon het toch niet laten om even wat schetsen te maken voordat ik ging! 
Daniëlle kon 10 dagen beslissen welke ze uitgewerkt wou. Ik zelf zat te twijfelen over 1 en 3.
Het is uiteindelijk 1 geworden dus jullie kunnen mijn stappen gaan volgen.
Mijn deadline is 1 april.

Volgen jullie mee?

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! 

Druk druk met werk en de paarden. Als ik thuis kwam wou ik enkel slapen
En zit ik nog even met het feit om die #@%&$# achtergond
Maar we naderen het einde. Paarden zijn grotendeels klaar met Shading... Het is dus nu vooral de achtergrond, voorgrond en details. + een staart

Maar heb het idee dat het eigenlijk best aardig klopt, maar dat kan dus ook liggen aan mijn vaardigheden met het zoeken van verschillen
). 
hahaha. Mis dat oog zelfs soms als ik ergens vast loop