Nog niet zo heel erg lang geleden heb ik hier een topic geopend met een tekening van een mens, in een ander topic gezet dat ik mensen t leukst vond en niet echt de behoefte had om paarden te tekenen.... Daar denk ik inmiddels heel anders over! Vorige week heb ik de pony van mijn beste vriendin en haar zus getekend

Daar ben ik opzich heel erg tevreden over! Wilde wat minder gaan vegen maar vind toch dat dat bij deze tekeningen wel hoort...
Inmiddels ben ik bezig met haar andere pony, Muy El Beauty, ook wel Maybe genoemd. Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe best goed gelukt vind!
Genoeg gepraat, hier dan hoe het er nu uitziet.
1

Na ongeveer een half uurtje/drie kwartier
2

En nu
3

Ik hoop eigenlijk dat ik deze keer de witte delen, dus ook bijvoorbeeld de glimmers in het oog en op het bit, de frontriem en de grapjes op t hoofdstel ook echt wit kan houden, vaak veeg ik er zovaak met mijn handen overheen dat dat niet meer kan. Gaat ten koste van de tekening en dat is natuurlijk niet de bedoeling

Foto's zijn helaas niet van de beste kwaliteit want het was al donker, en mijn telefoon heeft een aantal vlekken en spikkels in de camera helaas...
best een lang verhaal geworden

Edit; tekening is op A4 formaat met grafietpotloden van bruynzeel.