Vandaag af gemaakt voor de tekenchallange hier op bokt. Normaal maak ik elke dag een tekening deze heb ik meerdere dagen en uren aan gewerkt. Het is op a4 pastelmat met faber castell pastel potlodenBegin van de hals Weer wat verder Bijna klaar Nog wat finishing touches en klaar
Bedankt voor de complimenten Ik probeer in de challenge steeds realistischer te tekenen en deze lijkt een stap ik de goede richting
Echt super mooi gedaan!!Dat oog (persoonlijk vind ik het alleen een beetje jammer van de gele achtergrond Het 'mat' de kleur van het prachtige dier een beetje af....)
Daar ga ik met je mee kentaro, ben zelf totaal niet van deze maïs geel achtergrond Heb me zelf de challenge gegeven gewoon op volgorde de kleuren papier te gebruiken en te tekenen wat ik dan ook bedenk Momenteel met een kikker bezig op de zelfde kleur
Ongelooflijk prachtig gemaakt zeg!! Zeer mooie tekening!! Inderdaad een beetje zonde van het gelige papier, maar de tekening blijft echt magnifiek!Bij de kikker vind ik het gelige papier precies iets minder storend, maar misschien is dat omdat het groen beter uitpakt dan het lichte van de ocelot
Bedankt the cat Bij de kikker springt hij er meer uit inderdaad blijft alsnog een lelijke kleur papier