[DIGI][WIP] Eerste keer een paard maken

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Escamilla

[DIGI][WIP] Eerste keer een paard maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-17 16:17

Hoihoi!

Ik zit al een hele tijd te denken om eens te beginnen met het digitaal tekenen van een paard. Nu heb ik het nog nooit geprobeerd dus ben graag benieuwd naar wat jullie ervan vinden!

Een paard tekenen kan ik zelf niet dus ik heb een lineart gebruik van deviantart.

Afbeelding

Hopenlijk hebben jullie wat tips voor mij, ik ben hier nog helemaal nieuw in dus moeilijke termen zal ik waarschijnlijk niet snappen hahah

https://www.goodiebox.nl/svt
€10,- korting op je Goodiebox!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:20

Omdat jouw topic niet voldoet aan de richtlijnen voor een [WIP] topic, sluit ik deze. Als je meer stappen hebt, kan je een nieuw topic openen.
De regels voor een [WIP]topic zoals in de [UK] Regels en richtlijnen [UK] Uit de Kunst omschreven:

Een work in progress kun je plaatsen wanneer je graag wilt laten zien hoe je te werk gaat. Wanneer je een work in progress (WIP) wilt openen gelden er een aantal regels:
Wanneer je een work in progress wilt plaatsen voeg je de extra tag [WIP] toe aan je topic titel. Deze plaats je direct na de normale tag. Je krijgt dan bijvoorbeeld de volgende combinatie [TEK][WIP] of [FB][WIP].
Wanneer je een work in progress wilt plaatsen dien je in de begin post minimaal 3 stappen te laten zien.
In deze 3 stappen laat je voldoende vorderingen zien. Deze 3 vorderingen omvatten bijvoorbeeld een schets, een lijnwerk en een begin van inkleuren. Dit zijn 3 stappen waar andere gebruikers ook voldoende onderbouwd op kunnen reageren.
Het voorbeeld dat je gebruikt telt niet tot één van die stappen. Even als het tonen van het materiaal dat je gebruikt.
Topics die niet aan deze 3 stappen regel voldoen worden direct gesloten.

Volg mijn kleine windhonden vriendinnetje: [BB-HK] [VOLG] Otje de Silken Windsprite of op Instagram: Otje_the_Windsprite

Illustraties instagram: @studiodavesmade

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten