Ik zit even in een soort dilemma
Ik heb van mijn lerares een supergroot tekenvel van 1 meter bij 70 of 75 cm mee naar huis gekregen. Ze weet dat ik enorm veel van tekenen houd, en ik zei dat ik supergraag een keer op zo'n mega vel zou willen tekenen. Dus ze gaf me er een mee naar huis. Maar nu is de vraag, wat moet ik erop tekenen?
Ik dacht eerst aan Michael Jackson, omdat ik daar enorm fan van ben. Maar ik ben nu met hem bezig op A3 formaat in een al (voor mij) apartere vorm. En ik teken nooit celebrities twee keer. Ik wil wel iets realistisch gaan tekenen. Dat weet ik zeker. Maar ik wil iets waar ik zeker geen spijt van krijg.
Ik wil andere celebrities niet doen, omdat ik verder nergens echt meeeeega fan van ben. Ik wil ook niet bijvoorbeeld mijn hond doen die vorig jaar is overleden, want ik wil niet gaan zitten tekenen en dan constant moeten huilen. Al helemaal niet nu ik verkouden/half ziek ben

Paarden heb ik ook al veel te veel getekend

Weet iemand iets leuks? Of dat je me in elk geval op weg helpt met mijn keuze. Want ik weet het echt niet. (Geen: ik wil dat je mijn dier tekent, aub. Ik wil deze tekening voor mezelf houden

Alvast bedankt