[FOTO] Nieuw Zeeland

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

max_m

[FOTO] Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 12:51

Afgelopen December een hele gave reis door Nieuw Zeeland gemaakt. Zes weken lang in een campertje door heel Nieuw Zeeland gereden. Natuurlijk had ik mijn camera meegenomen. Tijdens het reizen had ik het idee dat het allemaal niet lukte met de foto's en was ook echt niet tevreden met de foto's die ik had gemaakt. Misschien leg ik de lat voor mezelf ook gewoon te hoog en heb besloten om maar wat liever voor mezelf te zijn :)

Uiteindelijk toch wel blij met de plaatjes die ertussen zitten. Hieronder een kleine selectie van de foto's die ik al uitgezocht heb. Heb er nog veel te gaan!

hopelijk hebben jullie voor mij nog tips hebben voor de toekomst, aangezien ik nu in Australië zit en hier hopelijk nog veel meer mooie plaatjes kan schieten!

(ps. Heb de foto's geupload via de bokt upload, dus fingers crossed dat de kwaliteit een beetje ok blijft!)

1. Tongariro crossing
Afbeelding

2. Tongariro Crossing
Afbeelding

3. Queenstown
Afbeelding

4. Queenstown
Afbeelding

5. Milford Sound
Afbeelding

6. Roys Peak
Afbeelding

7. Tasman Glacier Lake
Afbeelding

8. Christchurch
Afbeelding

9. En stiekem eentje van Darling Harbour Sydney
Afbeelding

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:25

Mooie foto's om naar te kijken (behalve de zwart-wit, daar hou ik niet zo van)
Omdat je hele stilstaande onderwerpen kiest , lijken de foto's soms wel heel plat :D (tja, hoe moet ik dit uitleggen)Iets op de voorgrond mee fotograferen, geeft wat meer diepte of hoogte verschil weer. De 3e foto in Queenstown (mist in bergen)vind ik ondanks het platte effect wel bijzonder mooi!
Hoop dat je in Australië wat mooie vogels kan fotograferen en deze op Bokt plaatst. *\o/*

magda_90

Re: [FOTO] Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 18:52

Ik ben het eens met Ersina over het gemis van diepte. Desondanks vind ik ze erg mooi.

max_m

Re: [FOTO] Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 03:03

Bedankt voor de feedback beide! Hier heb ik wat aan! Ga eens even kijken of ik bij mijn andere foto's meer met de diepte heb gespeeld.

Vogels en ik gaan vaak niet zo goed samen Ersina, maar wie weet :p Heb in Nieuw Zeeland wel een mooie Kea op de foto gezet, zal ik wel even voor je opzoeken als ik vrij ben van het weekend.