[FOTO] Viervoeters

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

[FOTO] Viervoeters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-17 17:41

De laatste tijd ben ik erg druk bezig geweest met fotograferen, zowel in de studio als in de buitenlucht. Dit is een selectie daarvan en waar ik zelf aan wil werken zijn de apartere composities. Die heb ik er wel gemaakt, maar ik ben er nog niet helemaal achter wanneer ik het geslaagd vind, dus die heb ik er nu niet bij staan. Nu ben ik heel benieuwd naar jullie mening en natuurlijk naar jullie feedback!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

xniieeenke

Re: [FOTO] Viervoeters

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 23:57

Allemaal hele mooie plaatjes! :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 00:15

Mooie heldere fotos!

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 16:40

De foto's komen bij mij allemaal te geposeerd over. Wél scherp en de dieren zien er geweldig uit, maar spreken me niet aan . Vooral foto 8 is zeker mijn smaak niet. De harde achtergrond, de nieuw uitziende pop, die er alleen maar ligt voor de foto en het puppy die (gemaakt)gebiologeerd naar een punt kijkt, liggend op een kleed, ook alleen neergelegd voor het plaatje. De eenheid/sfeer ontbreekt.
Foto 4 is meer mijn smaak. Als de pup gewoon om zich heen had gekeken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-17 19:41

Dank jullie wel!

Ik snap wat je bedoelt, Ersina. Bij foto 8 heb je compleet gelijk, alleen is dat de knuffel van die pup (en net gewassen :') ) Ze zit idd gebiologeerd te kijken naar haar eigenaar, we waren allang blij dat ze lag. Maar na jouw commentaar zie ik het idd ook. Bij die foto had een zachtere achtergrond beter geweest en het mooiste was geweest als ze ook echt was gaan liggen op de knuffel.

Ze zijn alleen niet allemaal geposeerd, maar ik zie wel waarom het zo overkomt. Hele fijne feedback, ik ga daar proberen iets aan te doen! Zodat het iig niet geposeerd overkomt, zeker niet als het niet zo was.

Zil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 23:37

Och wat leuk... zie topic nu pas. Erg leuke plaatjes om weer terug te zien ook. Kleine Mau en mooie Oz... en de andere knapperds. Jammer dat er niet wat meer feedback is gegeven. Ik kan het niet want ben bevooroordeeld, hihi .... <3