Fotograferen heb ik altijd al erg leuk gevonden. maar door gebrek aan tijd en spullen nooit echt iets mee gedaan. Zo had ik een oude laptop die programma's zoals photoshop en lightroom simpel weg niet aan kon. Daarbij heb ik het gewoon ook altijd erg druk met werken, vriend, paard husouden, naja je kent het allemaal wel.
Begin vorig jaar zag ik dan eindelijk kans om een nieuwe laptop te kopen met jawel, photoshop en lightroom! er ging een wereld voor me open! Ook kocht ik een nieuwe body en begon ik in RAW te fotograferen, van de automatische stand af..
Als ik kijk naar begin vorig jaar en nu ben ik onwijs trots op mezelf en wat ik bereikt heb!
Ook ben ik verschrikkelijk dankbaar voor het feit dat "men" in me geloofd en dat ik wekelijks weer nieuwe modellen voor de lens heb en de kans krijg me zo steeds verder te ontwikkelen.
Ik wil iedereen die mij in 2016 een kans heeft gegeven dan ook onwijs bedanken. Op naar een goed 2017!
Foto's staan door elkaar heen.
We beginnen met mijn eigen paardje Xpto de Payres een cremello lusitano van bijna 14 jaar oud. Dit mannetje betekend echt alles voor me (L)

Hier hebben we Menjo, een prachtige haflinger. Het stormde flink en dat is goed terug te zien in zijn manen!

Deze knapperd heb ik op de foto gezet tijdens een stalshoot in Vlaardingen

Dit is Bikkel, bikkel won een fotoshoot via een Facebook actie bij mij. Hij is zo leuk!

De hond van paps, Odea (L)

Ook heb ik dit jaar een sprookjesshoot gedaan met o.a. roodkapje

Van de zomer heb ik ook heel wat uurtjes doorgebracht op het strand, dit was mijn eerste zondsondergang shoot.

1 van mijn favo's tijdens een herfstshoot

Dit is Gentle, het paard van een vriendin

En als laatse deze super coole chihuahua

Vind je het leuk om meer van mij werk te zien of mij te volgen?
Zie http://www.facebook.nl/leonievanduffelenfotografie