Wel mis ik wat scherpte, dit kan misschien door het uploaden komen, maar vooral bij de eerste foto en de foto's op het kleed lijken haar ogen niet helemaal scherp.
Komt deels door de bokt upload, al die die op het kleed inderdaad op het originele bestand ook niet haarscherp.
Tnx voor je berichtje!
MxW
Geplaatst: 24-01-17 19:32
Wat een mooie serie!
borstnoot
Geplaatst: 25-01-17 15:29
Hele leuke serie zeg! Mooi kindje, en het is je goed gelukt de ''aaaahhh'' momentjes vast te leggen!
Feedback: Wat hierboven al staat, ze mogen wel ietsje scherper van mij. Verder hou ik van ietsje meer contrast in de zwart/wit foto's. (Eventueel alleen de schaduwen of alleen de hooglichten, nu is de hele foto wat ''grijzig''. ) Ik weet niet of je lenzencollectie het toe laat, maar ik hou van of, een kleine scherptediepte, of een grote scherptediepte. Vooral op foto 2, 3 en 6 valt me dat op.
Ik zie nu net dat het wel erg voorzichtig en met herhaalde woorden geschreven is. Vaak vind ik dat ook wel moeilijk, vooral de feedback die ik hierboven gegeven heb is erg persoonlijk (hoe ik het vind). Toch fijn dat je er iets aan hebt!