Polo met fotografie naam erop

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joeluna

Polo met fotografie naam erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-17 10:58

Hoi allemaal!

Ik ben van plan om een polo te laten bedrukken met mijn fotografie naam erop.
Nu weet ik dus niet zo goed wat ik er allemaal wel (of niet) op wil laten zetten.

Wie van jullie heeft ook zo'n polo en wat staat erop?
Mocht je er een foto van hebben, ik ben er erg benieuwd naar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:32

Let er in ieder geval op dat er voorwaarden vast zitten aan het aftrekken van kosten voor werkkleding.
Bij Polo's, T-shirts, truien, etc. die je dus ook "gewoon" zou kunnen dragen, gelden deze aanvullende voorwaarden:
Citaat:
Is de kleding ook geschikt om buiten uw onderneming te dragen? Dan moet de kleding zijn voorzien van een beeldmerk met een oppervlakte van minimaal 70cm2. Het beeldmerk moet verwijzen naar uw onderneming.

Is de bedrukking van het beeldmerk kleiner, dan moet je die werkkleding dus gewoon privé betalen. Je mag de kosten dan niet aftrekken van je winst.

Ik heb inmiddels verschillende kledingstukken gehad.
Van polo's tot truien en vesten en jassen...

Vooral belangrijk is dat het er groot genoeg op staat. Niet alleen om die richtlijn te halen, maar vooral ook om te zorgen dat je tekst goed leesbaar is.
Mijn eerste polo die ik liet bedrukken had ik best veel op staan, maar alles relatief klein. En daar had ik snel spijt van. Dus de volgende kledingstukken heb ik allemaal een stuk groter laten bedrukken.

Ik zet er in ieder geval de bedrijfsnaam op. En wat het is.
Bijv. Hypo Focus Paardenfotografie
En dan liefst ook een website. En natuurlijk logo.

joeluna

Re: Polo met fotografie naam erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-17 17:05

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord Fem :D

HaKuNaMaTa

Re: Polo met fotografie naam erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 17:11

Ik heb zowel een polo als vest, het vest draag ik heel veel, en de polo gebruik ik echt alleen wanneer ik een opdracht heb. Ik heb echt alleen maar het watermerk erop staan. Maar dan wel in een opvallende roze kleur. (op mijn foto's komt bij foto's in opdracht echt alleen maar ''zwart/grijs/wit'' op mijn foto's. En bij foto's die ik gemaakt heb voor de fun wil ik er nog wel is een roze op zetten, gewoon omdat het kan..

Maar polo met naam van je ''fotografie'' is wel reclame en polos zitten fijn!