Ik ben nu ongeveer 2 jaartjes bezig met fotografie en vind het echt heel leuk om te doen. Ik denk dat ik nog veel kan leren in 2017. Misschien kunnen jullie mij nog wat tips meegeven voor dit nieuwe jaar

Met mn vriendin mocht ik een keertje mee naar de trekpaarden keuring en heb daar een paar foto`s gemaakt van de trekpaarden van haar opa. Was echt super leuk om te doen!
1

2

Op een mooie zomeravond ging ik foto`s maken van een vriendin met haar verzorg fries
3

Toen ik met mn vriendin mee ging naar haar verzorgpaardje ook wat leuke foto`s gemaakt in de wei
4

Verder ben ik op vakantie nog naar een lusitano fokkerij geweest waar deze veulentjes lekker aan het spelen waren samen

5

Ook in de oostvaardersplassen nog een heleboel mooie foto`s gemaakt. Dat was ook wel heel erg gaaf om te doen! Ik wil zeker nog een keertje terug

6

Natuurlijk ook weer heel veel shoots gehad met m`n beste vriendin en haar haflinger Floor
7

8

9

En ook Northon mocht nog even op de foto
10

M`n eigen shetjes kunnen natuurlijk ook niet ontbreken!

11

12

Om af te sluiten nog even wat andere dieren dan paardjes

13

14

M`n nieuwe konijntje Cookie moest natuurlijk ook even fotomodel spelen

15

Ik heb veel geleerd in 2016 en ik hoop dat ik in 2017 er ook weer veel nieuwe dingen bij kan leren!
Ik heb nu een nieuw logo die je op sommige foto`s ziet en ook heb ik nu photoshop dus daar ga ik ook is een beetje mee rommelen.
Ik hoop dat jullie hebben genoten van de foto`s, bedankt voor het kijken!
Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag