Ik ben net begonnen aan een tekening van Clarke griffin (Eliza Taylor) en wilde dit graag met jullie delen.
Ik teken eigenlijk niet zoveel, misschien dat ik 1 x in het jaar een tekening afrond ofzo en beschouw mijzelf dan ook als een complete beginner, toch vind ik het ontzettend leuk om af en toe te doen.
Ik ben begonnen met een schets, deze zag er zo uit:
1.

het was al donker toen ik begon dus het licht is niet ideaal helaas

Ik heb niet echt een techniek ofzo ik maak altijd eerst een schets en dan werk ik van onder naar boven.
2.

Over de ogen ben ik best tevreden, alleen de wimpers heb ik nog wat moeite mee, net als de wenkbrauwen

3.

De vlek op haar wang moet een wond voorstellen

Als ik teken teken ik eigenlijk alleen maar mannelijke acteurs omdat die minder haar hebben en ik dus echt geen haar kan tekenen

Hier nog 2 werkjes van 1&2 jaar geleden ongeveer
1.

Wentworth miller uit prison break (deze is volgens mij al bijna 2 jaar oud en is de eerste tekening die ik afgemaakt heb

2.

Matt bomer uit white collar, ook alweer een poosje geleden.
Waar ik dus een beetje tegenaan loop zijn de haren, wimpers en wenkbrauwen, als iemand tips heeft hoe ik dit kan verbeteren, graag!
Ook vind ik de schaduwen wat lastig om daar wat meer contrast in te krijgen ed.
Tips zijn helemaal welkom maar houd in gedachten dat ik maar zeer sporadisch teken en ook nog niet zo oud ben :p
Alle tekeningen zijn gemaakt op A4 formaat met grafietpotloden.