[UK] ik zoek... een agenda of art journal voor tekeningen
Afijn, ik wil in 2017 (ja ik ben een paar uur te vroeg) weer mee gaan doen met een art challenge, en hiervoor zocht ik een handige, leuke en compacte manier om dat ook allemaal bij elkaar te houden. Mijn idee was een agenda, met aan een kant de dagindeling en aan de andere kant een groot memo vel om op te kunnen tekenen. Jullie raden het, geen bedrijf maakt dit, niemand verkoopt dit... En toen kwam er een wijze bokker en die zei hey... je kan dit zelf maken. En eigenlijk vond ik dat wel een heel leuk idee!
Dus

- Stap 1, papier uitgekozen (150 pagina's 4Art markerpapier, ik werk veel met copics) en een mooi draadje voor erbij uitgezocht. Paars, gewoon omdat dat kan. Katernen heb ik hier al gevouwen, en gaatjes in gemaakt.

- Stap 2, aan elkaar stikken van de katernen.

- Stap 3, de hardcover. Stevig karton heb ik op maat gesneden en gekaft met nepleer, maar dat was toch wat saai... En lintjes leken mij wel leuker (paars, omdat dat kan)

Een paar uur later ziet dat er zo uit, en ja mijn bureaumat vond de hete lijm niet grappig (tip: doe dit maar niet na, ik krijg sommige plekken er niet meer af

Tadaa

En als finishing touch, op de rug heb ik het lint samengevlochten tot een soort van 'staartvlecht', vanwege al die paarden die ik er in ga tekenen

Info voor mensen die het leuk vinden om te weten:
- 150 blaadjes (300 pagina's)
- A5 formaat (geen reden meer om een dag te skippen, hij kan mee in de handtas!

- 100% markerpapier
- 45 meter lint
Zo, morgen begint de challenge, dan kan ik er in gaan tekenen. Ik heb er zin in