Ik begon dit jaar met een honden fotomeeting.

Daarna was het een heel tijdje relatief rustig en heb ik mijn eigen kat op de foto gezet.

Tussendoor heb ik wel nog een leuke honden shoot gedaan

Toen het eindelijk weer wat beter weer werd mocht ik foto's maken bij een jurken meeting, wat was dat een gave ervaring en iets wat ik al heel lang wilde!

Daarna heb ik mee gedaan aan een losgooi meeting, waar ik onder andere de prachtige Django op de foto mocht zetten.

Ik ging op zoek bij een vriendin en heb daar natuurlijk ook een aantal foto's gemaakt

Tussendoor heb ik ook nog een meeting gedaan, waar ik erg van heb genoten.

Ik heb ook mee gedaan aan een effecten meeting, onwijs leuk om te doen om eens onder andere omstandigheden foto's te maken was wel een hele uitdaging.

Daarnaast heb ik nog foto's gemaakt toen een vriendin van mij op vakantie kwam bij mij in de buurt.

Ook zette ik mijn muisjes op de foto

En nogmaals mocht mijn kat model spelen

En mocht ik dit jaar afsluiten met dit prachtige paard voor mijn lens (en mijn eerste keer blackphoto's maken)

Ik hoop dat 2017 mij weer net zo veel gave dingen gaat brengen als dit jaar mij heeft gebracht. In ieder geval komt er een nieuwe camera en een nieuwe lens, dus ik hoop daar lekker veel mee aan de slag te kunnen gaan.
Bedankt voor het kijken!